کد خبر: ۶۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
مهندس فلاح‌فر عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجمع مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات بانک درسطح کشور اظهارداشت: ارتقاء سطح دانش‌مالی کارشناسان برای اعتبارسنجی مشتریان از ضرورت‌های شبکه‌بانکی است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، وی در‌ادامه با اشاره به اهمیت نرم‌افزار ویژه پیگیری وصول مطالبات و تأکید بر بازخوانی بخشنامه‌های اعتباری گفت: نظارت و پیگیری پرونده‌های اعتباری از مرحله پرداخت تا وصول باید مستمر باشد و این نرم‌افزار موجب نظم دهی و شفافیت پیگیری وصول مطالبات می شود.
فلاح‌فر نرم‌افزار وصول مطالبات را نمونه ای از نقش فناوری در کارآفرینی دانست و تصریح کرد: کارآفرینان افرادی هستند که با کمترین امکانات ایده‌ای را عملی می‌کنند و در این راستا پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید به نحو موثری ایفای نقش کند. 
عضو هیأت مدیره درپایان ضمن تشریح فرآیند وصول مطالبات و تبیین علل و برخی از کاستی‌های موجود، رهنمودهای لازم را به مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات ارائه و آنان نیز به تبادل تجربه‌های خود پرداختند. 
گفتنی است: اداره‌کل پیگیری وصول مطالبات با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار پیگیری وصول مطالبات و همچنین بازخوانی بخشنامه‌های ارسالی اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری مدیریت‌های شعب استان‌ها، مناطق سه گانه تهران و ستادی نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: