کد خبر: ۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا برای سال مالی منتهی به ۹۶/۱۲/۲۹ با حضور بیش از ۷۹ درصد از سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز در ابتدای مجمع و پس از استقرار هیات رئیسه،گزارش فعالیت‌های هیات‌مدیره قرائت شد و در ادامه نمایندگان سازمان حسابرسی و بازرسان قانونی مجمع گزارش خود را قرائت کردند.

در جریان گزارش، حسابرس و بازرس قانونی، بادکوبه رئیس هیات‌مدیره و محمدرضایی معاون مالی و اقتصادی گروه توضیحاتی درخصوص عملکرد این مجموعه در سال مالی گذشته ارائه کردند.

همچنین نماینده سازمان بورس با اشاره به شفافیت مالی گروه سایپا اظهار کرد: سایپا در چندماه گذشته گزارش دقیق و شفافی از عملکرد مالی خود را به سازمان بورس ارائه کرده که این موضوع به‌عنوان یک مزیت مهم در فعالیت‌های این گروه محسوب می‌شود.

در پایان جلسه صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1396 با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این شرکت با رای اکثریت برای سال مالی آتی انتخاب شدند.
گفتنی است پس از مجمع عمومی عادی سالیانه مطابق برنامه از قبل اعلام شده، مجمع فوق العاده شرکت سايپا نیز برگزار شد و مواردی از اساسنامه این شرکت مطابق فرمت تاییده شده سازمان بورس به تصویب سهامداران رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: