کد خبر: ۶۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به دلیل تجمع دود در ساختمان گروهی از آتش نشانان مشغول عملیات مهار و گروهی دیگر در طبقات در عملیات نجات افراد گرفتار شده در میان دود غلیظ هستند.
آتش سوزی برج ۲۱ طبقه در تهران/مصدومیت ۲۴نفر

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به این آتش سوزی گفت: برج ۲۱ طبقه معروف به پارمیس در شهرک راه آهن منطقه ۲۲ تهران عصر امروز(یکشنبه) دچار آتش سوزی شد که براساس اورژانس تاکنون ۲۴ مصدوم سطحی داشته و در محل درمان شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهارداشت: این حادثه ساعت ۱۵:۲۵ به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۹ ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
سید «جلال ملکی» حجم آتش این ساختمان مسکونی را زیاد اعلام و بیان کرد: بر اثر این آتش سوزی دود زیادی در داخل ساختمان وجود دارد که گروهی از آتش نشانان مشغول عملیات مهار و گروهی دیگر در طبقات در عملیات نجات افراد گرفتار شده در میان دود غلیظ هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: جزئیات بیشتر این حادثه پس از عملیات مهار اطلاع رسانی می شود.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اظهارداشت: آتش سوزی چندین طبقه این ساختمان مسکونی را فرا گرفته و به همین منظور چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.
محمد کرم درآبادی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۴ مصدوم در محل حادثه درمان شده اند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار