کد خبر: ۶۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا:
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا گفت: با استفاده از تجربيات سال هاي گذشته در حوزه خدمات پس از فروش، براي تامين قطعات در شرايط دشوار برنامه‌ريزي كرده‌ايم و از اين بابت مشكلي نخواهيم داشت.
براي تامين قطعات در شرايط دشوار مشكلي نداريم

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، اردشير اميني در جمع مديران نمايندگي‌هاي سايپا در استان هاي فارس، كهكيلويه و بوير احمد و بوشهر با بيان اين مطلب افزود: همان طور كه قبلا هم اعلام كرده بوديم، يكي از برنامه‌هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه‌يابي و رفع كنيم. بر همين اساس، براي تامين به موقع قطعات يدكي در شرايط تحريم صنعت خودرو، چاره‌انديشي كرديم و از اين بابت با مشكلي مواجه نخواهيم شد،‌ هرچند كه راه دشواري پيش رو داريم.

وي با اشاره به حجم سرمايه‌گذاري صورت گرفته در شبكه نمايندگي‌ها، گفت: با تكيه بر توانمندي‌هاي موجود در نمايندگي‌ها، سايپايدك آمادگي دارد در جهت تامين قطعات يدكي مورد نياز، با شبكه نمايندگي‌ها مشاركت كند.

مديرعامل سايپايدك افزود: در ماه هاي گذشته با مشكلات بسيار بزرگي در حوزه شبكه نمايندگي‌ها مواجه بوديم امروز با توجه ويژه مديرعامل محترم گروه سايپا و همت مديران سايپايدك، بسياري از اين مشكلات رفع شده‌اند و با تلاش مضاعف و همكاري مديران نمايندگي‌ها، ساير مشكلات هم رفع خواهند شد.

وي تصريح كرد: در شرايط كنوني درك خواسته‌ها و ذهنيت مشتري به شركت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت مي‌دهد، بنابراين بايد طبق خواسته مشتري حركت كنيم تا كسب و كار خود را بهبود بخشيم.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا با تاكيد بر همكاري بيشتر شبكه نمايندگي‌ها و سايپايدك و ايجاد روحيه تعامل، ادامه داد: در نتيجه اين تعامل و همكاري، نيازهاي مشتريان شناسايي شده، بهره‌وري افزايش مي‌يابد و به اين ترتيب، توليد رونق خواهد گرفت. 

 وي با اشاره به اهميت نظرات مشتري در حوزه توليد و خدمات، يادآور شد: در فضاي رقابتي امروز، قدرت اصلي در دست مشتريان است و بايد تلاش كنيم تا نارضايتي‌ها به حداقل ممكن برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: