کد خبر: ۶۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
۳ مصدوم، ۶ دیپورتی و یک شکایتی روی دست شفر ماند!
تیم فوتبال استقلال به هیچ وجه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت تا جایی که هنوز فصل شروع نشده اکثر خریدهای این تیم در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند.
ماجرای عجیب 10 خرید شبانه شائبه دار استقلال
تیم فوتبال استقلال به هیچ وجه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت تا جایی که هنوز فصل شروع نشده اکثر خریدهای این تیم در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند.
 روزها و یا بهتر است بگوییم شب‌هایی که مدیران سابق استقلال از قراردادهای بازیکنان جدید خود رونمایی و عکس‌شان را با آنها در صفحات مجازی منتشر می‌کردند فکرش را هم نمی‌کردند که بسیاری از این خریدها قبل از شروع فصل ناچار به جدایی از این تیم شوند.
در خبر داشتیم شش تن از بازیکنان جوانی که شبانه توسط مسئول نقل و انتقالات گذشته استقلال جذب شده بودند مورد تایید شفر قرار نگرفتند و چاره‌ای جز جدایی زودهنگام از جمع آبی‌ها ندارند. این ها را می‌توان اضافه کرد به خرید دو بازیکن مصدوم به اسم مرتضی آقاخان و میثم تیموری و خرید یک بازیکن که تنها با ملاحظات فیزیوتراپی! قادر به بازی است. اگر الهیار صیادمنش را هم که تحت شکایت باشگاه سایپا است به این جمع اضافه کنیم جمع خریدهای غیر معمول آبی ها در بازار نقل و انتقالات به عدد ۱۰ بازیکن می‌رسد.
استقلالی‌ها به جز این ۱۰ نفر چند خرید دیگر هم داشتند از جمله محمد دانشگر، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر و امیر حسین اسماعیل زاده که در بین آنها نیز نمی‌توان بازیکن اسم و رسم داری یافت. اما حسن این بازیکنان در این است که نه مصدوم هستند، نه تحت شکایت باشگاه دیگری قرار دارند و نه مهر عدم تایید شفر روی آنها خورده است.
وقتی می‌توان موکدانه عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را مورد انتقاد قرار داد که مشاهده می‌شود آنها در حفظ ستاره‌هایی مثل امید ابراهیمی، امید نورافکن و مجید حسینی قطعا ناکام بودند و دو بازیکن خارجی نظیر جباروف و تیام هم هنوز بلاتکلیف هستند و همه این ها نشان دهنده این واقعیت است که فرایند نقل و انتقالات تابستانی استقلال در زمان مدیران سابق این باشگاه به هیج وجه مثبت نبوده است.
وقتی می‌توان ضعف مدیریت در نقل و انتقالات این فصل را با فصل گذشته و حتی فصل قبلش مقایسه کرد که در سبد خرید استقلالی‌ها در دو فصل گذشته بازیکنانی مثل سید حسین حسینی، وریا غفوری، سید مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، سرور جباروف، آرمین سهرابیان، مامه تیام، فرشید باقری، پادوانی، علی قربانی،کاوه رضایی، رابسون، بیت سعید، بختیار رحمانی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان وجود داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار