کد خبر: ۶۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
خسرو حیدری:
وقتی تیام به اینجا آمد بازیکن بزرگی نبود. او یک قرارداد داشت می‌توانست رقم بیشتری بگیرد و بماند. این بازیکن اگر نمی‌خواستند در استقلال بمانند باید دو هفته قبل می‌گفتند تا جایگزین‌شان جذب شود.
جپارف و تیام استقلال را سر کار گذاشتند
خسرو حیدری از هواداران استقلال به خاطر حضورشان در ورزشگاه و حمایت از این تیم تشکر کرد.
به گزارش ایسنا، خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: دست هواداران استقلال درد نکند که امروز تیم جوانان استقلال را حمایت کردند. این هفته‌ای که گذشت برای ما هفته‌ی سختی بود. ما حتی برای اینکه با ۱۱ بازیکن به زمین برویم سختی کشیدیم. بازیکنانی مثل وریا غفوری و علی کریمی که امروز بازی کردند اصلا با تیم تمرین نداشتند. دیروز به تمرین آمدند و دست‌شان درد نکند که امروز بازی کردند.
او ادامه داد: در ترکیب ما بازیکنان جوانی مثل روح الله باقری و سجاد داشتیم. ما هفته سختی داشتیم و هواداران‌مان امروز ما را سورپرایز کردند. همه شرایط تیم را می‌دانند. امروز بازی خوبی بود. ان‌شاءالله که بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.
حیدری اضافه کرد: تمرین‌هایمان را دیر شروع کردیم ولی برخی بازیکنان مثل تیام و جپارف استقلال را سرکار گذاشته‌اند. تا همین روزهای قبل یک نفر می‌گفت می‌آیم یک نفر می‌گفت نمی‌آیم یک نفر دیگر می‌گفت قرارداد سه ساله می‌خواهم. اینجا استقلال است. وقتی تیام به اینجا آمد بازیکن بزرگی نبود. او یک قرارداد داشت می‌توانست رقم بیشتری بگیرد و بماند. این بازیکن اگر نمی‌خواستند در استقلال بمانند باید دو هفته قبل می‌گفتند تا جایگزین‌شان جذب شود. ما در خط حمله خیلی بازیکن نداریم و تیم نیاز به تقویت دارد. ان‌شاءالله که یکی دو مهاجم به جمع ما اضافه شود.
بازیکن استقلال تهران درخصوص مشکلات به وجود آمده برای باشگاه استقلال تصریح کرد: دست‌شان درد نکند. همه دست به دست هم دادند تا این مشکلات برای استقلال به وجود بیاید. مردم الان همه چیز را می‌دانند. دیگر نیازی نیست که من، منتظری یا رحمتی به اینجا بیاییم و بگوییم چه کسی مقصر بود. همه هواداران می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاده است.
او در پاسخ به این پرسش که آیا شعارهایی که هواداران در ورزشگاه علیه برخی مسئولان می‌دادند درست بود، گفت: من شعارها کاری ندارم وظیفه من فوتبال بازی کردن است اما هواداران ناراحت هستند. تیم‌شان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و باید تقویت شود.
حیدری اضافه کرد: اینکه می‌گویند ابراهیمی درخواست قرارداد دلاری کرده است، غلط است و چنین چیزی نبوده است. او یک بازیکن حرفه‌ای است او ۳۰ سال دارد و خودش تصمیم گرفت امسال جای دیگری بازی کند. مجید حسینی هم در جام جهانی بازی کرده است. جام جهانی برای مردم خیلی خوب بود اما بیشترین ضربه را به استقلال زد.

جپارف و تیام استقلال را سر کار گذاشتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار