کد خبر: ۶۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
دکتر کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران درجلسه بررسی عملکرد شعب این بانک گفت: برگزارشدن جلسه ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی یک روش موفق و مؤثر بوده و هم‌اندیشی و تبادل تجربیات موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود.
تبادل تجارب رؤسای شعب موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، کریمی افزود: وجود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری برای ایجاد درآمد در شعب ضروری بوده، اما برای تحقق اهداف درآمدی بانک، احساس مسئولیت در رئیس و کارکنان شعبه در اولویت می باشد.
کریمی تصریح کرد: رقابت در عرصه بانکداری کاری دشوار است و بدون مجهزشدن به دانش روز و تحلیل مستمر وضعیت درآمدها و هزینه‌های شعب نمی‌توان انتظار موفقیت داشت.
علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق نیز در این جلسه هدف از ارزیابی شعب را کمک به رؤسای شعب برای شناخت نقاط ضعف و قوت شعبه دانست و گفت: شعبی که در شاخص‌های مهم عملکردی مانند وصول مطالبات، خدمات الکترونیک، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا و ... خوب عمل کنند مورد تقدیر همه جانبه قرار می گیرند.
پورحسین جایگاه رئیس شعبه را جایگاهی ارزشمند دانست و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد اشتغال فرصتی است که اگر شعبه به درستی به آن عمل کند هم رضایت مردم و هم رضایت خداوند را در پی دارد.
وی تصریح کرد: عدم شناخت مشتریان موجب بالارفتن مطالبات و افزایش چک‌های برگشتی شده و رؤسای شعب باید برنامه دقیقی برای ارتباط با مشتریان شعب و باجه‌های بانکی داشته باشند.
گفتنی است: نهمین جلسه ارزیابی شعب پست‌بانک‌ایران با حضور رؤسای 28 شعبه، اول مردادماه برگزار و عملکرد آنان در شاخص‌های عملکردی منابع، شاخص مصارف و منابع، شاخص مطالبات، ضمانتنامه، درگاه‌های الکترونیک و... مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: