کد خبر: ۶۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
در آستانه روز اهدای خون و در راستای مسئولیت‌ اجتماعی و کارهای خیرخواهانه کارکنان بانک حکمت ایرانیان در کمپین اهدای خون در ساختمان مرکزی این بانک مشارکت کردند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی کمپین اهدای خون در روز شنبه 6 مرداد ماه با هماهنگی و همکاری سازمان انتقال خون در ساختمان مرکزی  بانک از ساعت 9 صبح شروع و کارکنان از بخش‌های مختلف مدیریت، معاونت ها، شعبات و شرکت‌های تابعه فراخوان شده و داوطلبانه حضور پیدا کردند که ابتدا پیش‌بینی می شد 100 نفر مشارکت داشته باشند اما با استقبال بسیار خوبی روبرو شدیم که تا آخر وقت اداری به بیش از 200 نفر اهدا کننده خون خواهیم داشت.
بانک حکمت ایران همواره در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه حضور فعال داشته بطوری که در بحث حمایت‌های مالی کمک به زلزله‌زدگان، کمک به ایتام (همکاری با سازمان بهزیستی) ، بازسازی مدارس مناطق محروم پیشتاز بوده است. 
و نیز در انجام برق رسانی به روستاهای محروم از طریق پنل‌های خورشیدی نیز پیشتاز بوده از آن جمله احداث اولین کارخانه ساخت پنل‌های خورشیدی (تابان) توسط بانک حکمت ایرانیان که بزودی به بهره بردازی می رسد و دو کارخانه دیگر نیز در اقلید و آباده نیز در دست اجرا دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: