کد خبر: ۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
بانک قرض الحسنه مهرایران در ۴ ماهه نخست سال جاری با اهتمام بر پیشبرد اهداف تدوین شده در راستاي حمايت از توليد، اشتغالزايي، کارآفريني و توجه به کالاي داخلي بالغ بر ۳۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۳۳ هزار و ۳۲۲ ميليون ريال پرداخت کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امسال، بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای حمايت از کالاي ايراني و ارتقاء حقوق مصرف کننده با شركت سهامي فرش ايران تفاهمنامه همكاري امضاء كرد تا متقاضيان بتوانند با برخورداري از تسهيلات قرض الحسنه اين بانك فرش دستباف ايراني خريداري كنند.
همچنین، در تفاهمنامه ای دیگر با شورایعالي مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ويژه اقتصادي با هدف افزايش قدرت خريد مردم در مناطق آزاد هفت گانه کشور از طريق اعطاي تسهيلات قرض الحسنه و عرضه کارتهاي بانکي با قابليتهاي خاص، اقدام به پرداخت تسهيلات ۴ درصدي تا سقف حداکثر بيست ميليون تومان نموده تا تسهيلات گيرندگان بتوانند از آن براي خريد بليت هواپيما و قطار، رزرو هتل، خريد از بازار و انواع تفريحات و گردشگري استفاده كنند.
این بانک در حال حاضر بالغ بر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر سپرده گذار قرض الحسنه در قالب حساب های جاري و پس انداز دارد. در سال ۹۵ تعداد ۷۵۰ هزار نفر در شعب اين بانک افتتاح حساب کردند که با توجه به استقبال بيش از پيش هموطنان از سبد محصولات بانك تعداد يك ميليون و دويست هزار سپرده گذار جديد در سال ۹۶ به جمع مشتريان بانك اضافه شد.
بانک قرض الحسنه مهرایران تا کنون به سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است که از اين ميزان تعداد ۷۵۲ هزار فقره با مبلغي بالغ بر ۸۲ هزار ميليارد ريال در سال ۹۶ اعطا شده است. 
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به یک میلیون نفر از نيازمندان واجد شرايط به ويژه در حوزه هاي اشتغالزايي و کارآفريني و حمايت از توليدات داخلي از برنامه هاي ترسيمي اين بانک براي سال ۱۳۹۷ مي باشد که طي ۴ ماه ابتداي سال جاري بيش از ۳۰۰ هزار فقره آن پرداخت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: