کد خبر: ۶۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
شرکت صنایع قوطی تبریز در اقدامی تحسین برانگیز، چک خسارت کارمند خود را به شرکت بیمه دانا عودت داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، شرکت قوطی تبریز در نامه‌ای به شرکت بیمه دانا اعلام کرد: در تاریخ ششم تیر ماه سال گذشته گزارشی مبنی بر جراحت بینی یک نفر از کارکنان شرکت صنایع قوطی تبریز در اثر حادثه از طرف واحدهای تولیدی ارائه شده بود که طبق مقررات به بیمه دانا اعلام و مدارک پزشکی نامبرده نیز ارسال شد، اما بعد از ادامه مکاتبات با بیمه دانا مشخص شد طبق گزارشات لازم جراحت بینی شخص مورد نظر حادثه کاری نبوده، به همین دلیل بیمه‌گذار پس از بررسی دقیق موضوع خسارت 189/000/000 ریالی پرداختی به بیمه‌شده را بازپس و به بیمه دانا عودت داد.

 تقدیر مدیرعامل بیمه دانا از اقدام تحسن برانگیز یک بیمه گذار

دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پی اقدام تحسین برانگیز شرکت صنایع قوطی تبریز با ارسال لوح سپاسی از اقدام اخلاق مدارانه این شرکت تجلیل کرد. متن این لوح سپاس بدین شرح است:

بسمه تعالي

من لم يشكر المخلوق لم يشكرالخالق

 

جناب آقای برزگراکرامی

مدیرعامل محترم شرکت صنایع قوطی تبریز

 در پرتو الطاف ایزد منان در ایام فرخنده دهه کرامت، سالروز موالید حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)  را تبریک گفته از تلاشهای صادقانه و خدمات مطلوب آن مجموعه صنعتی به عنوان یکی از خوش نام ترین تولید کنندگان داخلی کشور قدردانی می گردد.

همانگونه که مستحضرید  حفظ و صیانت از حقوق مشتریان، افزایش پاسخگویی، مسئولیت پذیری و اعتماد عمومی  از مهترین شاخصهای  سلامت اداری است. در این راستا   بر خود لازم می دانم تا از حسن دقت جنابعالی و بررسی ‌های  مجدانه پیرامون خسارت غیر واقع پرونده  بیمه ایی  که موجب بازگشت منابع مالی این شرکت شد تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم کوشش های صادقانه آن گرانمایه و همکاران گرانقدرتان همواره منشأ توفیق  و تأیید الهی باشد.

                                                                                                                                     بیژن صادق

                                                                                                                                  نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

نام:
ایمیل:
* نظر: