کد خبر: ۶۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
دبیر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور از دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.
دیدار دبیر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی از توانمندی های الکامپ

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور ؛ فرهاد نیکزاد در بازدید از غرفه دانش بنیان و پیشرو در بانکداری اسلامی "به پرداخت " گفت : در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه گردید و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است . 
نیکزاد ادامه داد : دستاوردهای این تعاملات،  نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به صنعت ، بازرگانی ، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی  شاغل در آن ایفاء می نماید.
عضو هییت رییسه شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی خاطر نشان کرد: فضای این نمایشگاه با جوانانی که موفقیت را در کارآفرینی یافتند و متکی به استخدام دولتی نیستند، شور و نشاط ویژه پیدا کرده است؛ این افراد ضمن آنکه کارآفرینی و ایجاد اشتغال می‌کنند به تولید ارزش افزوده و سرمایه برای اقتصاد کشور نیز اهتمامی جدی دارند.

برچسب ها: تجار ، بسیج ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: