کد خبر: ۶۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
دفتر ارتباطی شرکت بیمه حافظ بعنوان بیمه اختصاصی مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری کشور در آئینی با حضور مسئولان استانی و مدیرعامل این شرکت بیمه ای در بوشهرآغاز بکار کرد.
دفتر ارتباطی بیمه حافظ در بوشهر آغاز بکار کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، عبدالرسول عطایی در این آیین اظهار داشت: تاکنون شعبه های بیمه حافظ در هفت منطقه آزاد شعبه و چهار منطقه ویژه اقتصادی دفتر ارتباطی دایر شده است که با توجه به آنکه بوشهر نیز جزء منطقه ویژه اقتصادی تلاش کردیم تا جهت سهولت در امور مشتریان دفتر ارتباطی در این منطقه دایر کنیم.
مدیر عامل شرکت بیمه حافظ افزود: تخفیفات بیمه ای ویژه ، خدمات و پرداخت خسارت فوق العاده از امتیازهای شاخص این شرکت بیمه ای برای شهروندان و واحدهای فعال در مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری است.
وی گفت: بطور متوسط در کشورهای مختلف 70 درصد از پوشش های شرکت های بیمه ای در زمینه بیمه زندگی است ولی در ایران میزان پوشش بیمه زندگی تنها هشت درصد است. علاوه بر آن در کشور محصولات بیمه ای بصورت عمده به 20 تا 30 قلم خلاصه شده ولی در دنیا در حوزه بیمه بیش از 140 محصول بیمه ای معرفی شده که این نشان از جایگاه کمرنگ بیمه در سطح کشور است.
مدیرعامل شرکت بیمه حافظ گفت: رویکرد بیمه حافظ در راه اندازی این دفتر اتباطی دسترسی به بازاری ماندگار با ارایه مطلوب خدمات بیمه ای جدید به شهروندان بوشهری در بخش های مختلف است.
وی گفت: نگاه بیمه حافظ بیشتر در حوزه های اقتصادی و بویژه صنعت است که در کنار آن در حوزه های خدماتی نیز به ارایه خدمت خواهیم پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: