کد خبر: ۶۴۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
به حداقل رساندن نیاز فعالان بخش صنعت و ساختمان ایران
نبود اخبار بروز، عدم دسترسی به فعالان واقعی بازار از جمله عواملی هستند که فعالیت در بخش ها ی صنعت و ساختمان را سخت و دشوار کرده است. به همین جهت کارگروهی برای به حداقل رساندن این نیازها دست به کار شد و سامانه " saze118.com " راه‌اندازی شد.
سامانه saze118.com  راه اندازی شد
نبود اخبار بروز، عدم دسترسی به فعالان واقعی بازار از جمله عواملی هستند که فعالیت در بخش ها ی صنعت و ساختمان را سخت و دشوار کرده است. به همین جهت کارگروهی برای به حداقل رساندن این نیازها دست به کار شد و سامانه " saze118.com  " راه‌اندازی شد.  
اکبر قره‌باغ مدیر این سامانه گفت: ما به جهت اهمیت این موضوعات تصمیم به راه‌اندازی این سامانه گرفتیم. این سامانه، سامانه‌ای جامع در حوزه صنایع و ساختمان است که بسیاری از نیازهای فعالان ایران را رفع می‌کند.
 وی افزود: افرادی که اکنون در حوزه صنایع و ساختمان ایران فعال هستند دغدغه‌ فروش، خرید، استعلام، بازاریابی و تبلیغات هدفمند و ...  را دارند. سامانه سازه 118 با هدف پاسخگویی به این مسائل و با توجه به خواسته‌های مدیران صنعتی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی گفت: وجود بازار مناسب و مشتریان واقعی از جمله ویژگی‌های سامانه است. فعالان بخش صنایع و  ساختمان ایران  می‌توانند درخواست خود را همراه با جزییات مد نظر در سایت درج کند. شرکت‌های موجود در سامانه که در این بخش خاص  فعال هستند این درخواست را مشاهده می‌کنند. در نهایت هر شرکت با توجه به شرایط درج شده، وارد تعامل خواهد شد .
اکبر قره‌باغ افزود: برای خرید یک کالای خاص به پیش فاکتور نیاز داریم .ما در سامانه این مشکل را رفع کرده‌ایم. افرادی که در سایت ثبت نام می‌کنند می‌توانند تنها با چند کلیک ساده، از نرخ چندین کالا  استعلام  بگیرند و بتوانند در اسرع وقت تصمیم گیری کنند.  
وی افزود: افراد در سازه 118 می‌توانند تبلیغات هدفمند داشته باشند؛ به همین جهت تبلیغات درج شده، از سوی کسانی دیده می‌شود که در این بخش به صورت حرفه‌ای حضور دارند. اما در این سامانه به دلیل حضور مدیران و فعالان حوزه  صنایع وساختمان، تبلیغات صورت گرفته، علاوه بر هدفمند بودن، می‌توانند منجر به منفعت و سود مناسبی هم شود.  
وی با اشاره به بخش‌های رایگان سامانه گفت: عموم افراد و شرکت‌های مختلف با هر فعالیتی که می‌خواهند بخشی از وسائل مازاد بر نیاز خود را بفروش برسانند، در سامانه می‌توانند موقعیت‌های خوبی را برای خود رقم بزنند. در این سامانه تبلیغ فروش اقلام مازاد بر نیاز کاملا به صورت رایگان است.  اکبر قره‌باغ افزود: در سامانه  نیز بخش ویژه‌ای جهت انعکاس مزایده و مناقصه در نظر گرفته شده است .



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
سايت بسيار خوب و مفيدي است و إمكانات زيادي براي تجارت و استعلام و خريد و فروش بي واسطه دارد
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
سايت بسيار خوب و مفيدي است و إمكانات زيادي براي تجارت و استعلام و خريد و فروش بي واسطه دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: