کد خبر: ۶۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مزدا 3 در کانون توجه دلالان قرار دارد
این هفته شاخص قیمت خودروهای منتخب داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، رانا، پژو، تندر٩٠، دنا، برلیانس، دانگ فنگ و رنو استپ وی دنده اتوماتیک، با افزایش ۱۴.۴۲ درصدی به ۶۰ میلیون ۸۵۰ هزار تومان رسید.
اختلاف 100 میلیونی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار
این هفته شاخص قیمت خودروهای منتخب داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، رانا، پژو، تندر٩٠، دنا، برلیانس، دانگ فنگ و رنو استپ وی دنده اتوماتیک، با افزایش ۱۴.۴۲ درصدی به ۶۰ میلیون ۸۵۰ هزار تومان رسید. شاخص  قیمت خودروهای منتخب داخلی نسبت به ماه گذشته افزایش  ۲۰.۵۴ درصدی و نسبت به سال گذشته، افزایش ۵۱.۷ درصدی را نشان می دهد.
مشاهده لیست آخرین قیمت خودرو در کارخانه و بازار نشان می‌دهد که تفاوت قیمت برخی از خودرو‌ها از کارخانه تا بازار ۲۰، ۳۰ و حتی ۱۰۰ میلیون تومان است.
بر این اساس قیمت مزدا ۳ در کارخانه ۱.۳۹۷.۶۰۰.۰۰۰ ریال و در بازار آزاد ۲.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ است.
این گزارش می‌افزاید: همچنین قیمت پژو پارس در کارخانه ۴۰۴.۹۵۷.۰۰۰ ریال است و قیمت همین خودرو در بازار ۶۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که تفاوت قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان را نشان می‌دهد. اختلاف قیمت پژو پارس اتومات از کارخانه تا بازار نیز حدود ۳۰ میلیون تومان است.
اکنون در بازار خرید و فروش خودرو قیمت مزدا3  افزایش 10 میلیون تومانی دارد به نحوی که این خودرو با قیمت 245 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
همچنین پژو405 جی ال ایکس با افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 50 میلیون تومان،  پراید 111 با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 تیپ 2 با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 52 میلیون تومانی، پژو206 صندوق دار با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 61 میلیون و 500 هزار تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش 2 میلیون تومانی 93 میلیون تومانی و پژو207 اتوماتیک باکاهش 5 میلیون تومانی 91 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
اختلاف 100 میلیونی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار