کد خبر: ۶۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
دومین مجمع استانی سال جدید با موضوع بررسی عملکرد استان قم به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و حضور معاونین مدیرعامل - روسای ادارات و مدیرکل شعب استان قم به همراه مدیران ستادی بانک قوامین استان قم برگزار گردید.
مجمع استانی قم در اداره ی مرکزی بانک قوامین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، دومین مجمع استانی سال جدید با موضوع بررسی عملکرد استان قم به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و حضور معاونین مدیرعامل – روسای ادارات و مدیرکل شعب استان قم به همراه مدیران ستادی بانک قوامین استان قم برگزار گردید.

در ابتدای این مجمع جواد اصفهانی مقدم گزارشی از وضعیت استان قم و عملکرد استان در شاخص های مربوطه ارائه و برخی مشکلات و کاستی های موجود در مسیر انجام امورات محوله را مطرح نمود.
سپس معاون نظارتی بانک قوامین گزارشی از نظارت راهبردی انجام شده در استان قم ارائه و به بیان نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد استان در بخشهای مختلف پرداخت. رضا پارسا ضمن مثبت خواندن عملکرد استان در سال مالی مربوط به سال 96 راهکارهائی را نیز برای هر چه بهتر شدن استان در برخی شاخص ها ارائه نمود.
پس از آن مجمع استان توسط اداره ی حسابرسی داخلی و ریسک قرائت و مدیرکل شعب استان قم و مدیران ستادی استان حاضر در مجمع ضمن دفاع از عملکرد خود به اقدامات انجام گرفته برای هر چه بهتر شدن استان در برخی شاخص های قابل بهبود اشاره کردند.
بنابراین گزارش مدیرعامل بانک، دکتر تقی نتاج پس از استماع گزارشات مطرح شده در مجمع ضمن تقدیر از عملکرد همکاران در استان قم با اشاره به چالش های موجود در بازار اقتصادی کشور هوشیاری همکاران و دقت و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان و سپرده گذاران محترم را خواستار شد.
دکتر تقی نتاج ضمن تاکید مجدد بر استفاده از توانمندیهای بالقوه ی همکاران به جهت سلامت کاری همکاران به عنوان یک اصل مهم اشاره و از تلاش کارکنان شعب در استان قم تقدیر کردند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: