کد خبر: ۶۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
در شرایط کنونی، هر اقدامی که منجر به راه اندازی کسب و کار و اجرای طرح های تولیدی شود، بسیار برای کشور ارزشمند است ؛ جذب اعتبارات طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری ازجمله اقدامات ارزشمندی است که در دستور کار و اولویت برنامه های بانک کشاورزی قرار دارد.
هم اندیشی سراسری مدیران اعتباری بانک کشاورزی برای توسعه اشتغال پایدار روستایی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک روز  شنبه 13 مرداد در جمع مدیران حوزه های اعتباری این بانک از 34 استان کشور با بیان این مطلب افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های دولت تدبیر و امید در سال 1397 اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری است که هدف از آن ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با دراختیار گذاشتن وجوه ارزان قیمت برای روستائیان و عشایر زحمتکش کشور است.
خدارحمی همچنین برگزاری منظم جلسات استانی با حضور  مدیران ارشد بانک و مسئولان استانی را بسیار موثر دانست و بر ادامه این روند و اهتمام مدیریت شعب بانک در استان ها برای بررسی و شناسایی طرح های تولیدی موجه، کوتاه کردن مراحل بررسی و اعطای تسهیلات و جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد.
شایان ذکر است در این جلسه ، گزارش عملکرد استان ها در حوزه  اعتبارات و پرداخت تسهیلات ارائه و درباره مشکلات موجود و راهکارها، بحث و تبادل نظر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: