کد خبر: ۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کاهش 2 میلیون تومانی قیمت سمند و دنا پلاس
موج کاهش قیمت ها که از روز شنبه اغاز شده بسیاری را امیدوار کرده است بعد از موج گرانی قیمت ها بازار خودرو با ارزانی و ثبات مواجه شود. هر چند این روزها به خاطر سردرگمی خریداران معاملات اندکی انجام می‌شود.
موج ارزانی به بازار خودرو می رسد
بازار امروز خرید و فروش خودرو همانند بازار سکه و ارز شاهد کاهش قیمت‌ها و معاملات اندکی انجام می‌شود. بر همین اساس قیمت دنا پلاس در بازار امروز با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 78 میلیون تومان، پژو206 تیپ 2  با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 47 میلیون و 500 هزار تومان  و پژو 206 تیپ 5 با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 58 میلیون تومان و پژو207 اتوماتیک با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 87 میلیون و 500 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
همچنین سمند ال ایکس هم با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 47 میلیون تومان به فروش می رسد.
دیروز هم گزارشها از کاهش قیمت ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در سطح بازار داشت  وقیمت پژو405 جی ال ایکس با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 46 میلیون تومان به فروش رسید.
پژو207 اتوماتیک هم با کاهش 1 میلیون تومانی با قیمت 87 میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با کاهش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 90 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 5 با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 59 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.
این روند کاهش قیمت ها که از روز شنبه اغاز شده و تا امروز ادامه داشته را برخی فعالان بازار ناشی از نبود تقاضا برای خرید خودرو می دانند. با وجود این افت قیمت اما هنوز هم قیمت خودروهای داخلی به خاطر موج گرانی بیش از 20 درصدی قیمت ها در بازار غیر واقعی و با اختلاف چشمگیر قیمت بازار نسبت به درب کارخانه مواجه است و بسیاری معتقدند در روزهای اینده و با ساماندهی قیمت ها در بازار سکه و ارز قیمت خودرو هم کاهش محسوسی را تجربه خواهد کرد. 
 قیمت خودرو در بازار امروز به‌شرح زیر است:
موج ارزانی به بازار خودرو می رسد
نام:
ایمیل:
* نظر: