کد خبر: ۶۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
دكتر غلامحسن تقي نتاج در جمع معاونين و مديران بانك قوامين در يكصد و بيست و چهارمین جلسه ي شوراي معاونين بانك با بيان اين مطلب گفت : براي كمك به اقتصاد كشور و سرپا نگهداشتن نظام بانكي بايد رويكرد استفاده از منابع داخلي را دنبال كنيم و اين تنها راه نجات اقتصاد ملي است .
مديرعامل بانك قوامين تاکید کرد: استفاده از منابع داخلي كشور تنها راه نجات اقتصاد ملي

مدير عامل بانك قوامين خلاصه ي برنامه تحول اقتصادي بانك را داراي دو راهكار شاخص دانست و گفت : اولين راهكار مديريت هزينه هاست كه در اين بخش به منظور تداوم حيات بنگاههاي اقتصادي همراهي و همكاري تمامي همكاران در يك بنگاه اقتصادي لازم است . وي ادامه داد اين همراهي بايد در هر سطحي از لايه هاي سازمان ديده شود و اگر اين همراهي و همدلي ويژه وجود داشته باشد مطمئناً برنامه هاي پيش بيني شده نتيجه بخش خواهد بود .
دكتر تقي نتاج راهكار بعدي را استفاده از توانمنديهاي داخلي سازمانها دانست و گفت : استفاده از اين توانمنديها باعث شكوفائي خلاقيت ها و بروز استعدادهاي نهفته اي مي شود كه تا بحال ديده نشده اند . وي ادامه داد حال اگر بخواهيم از توانمندي چند بنگاه اقتصادي در كنار هم استفاده كنيم شاهد هم افزائي خواهيم بود كه نتايج درخشاني را به دنبال خواهد داشت . دكتر تقي نتاج افزود هر سازماني در جايگاه خود داراي توانمنديهائي است كه با در كنار هم قرار گرفتن آنها مي توانيم استفاده ي كامل تر و مناسب تري از توانمنديهاي سازمانها داشته باشيم . 
مديرعامل بانك قوامين با ذكر اين مقدمه به برخي دغدغه هاي به وجود آمده در خصوص تجميع بانكهاي نيروهاي مسلح و ايجاد يك بانك واحد اشاره كرد و گفت : در بحث ادغام بانكهاي وابسته به نيروهاي مسلح شاهد اتفاق افتادن هم افزايي هستيم . اتفاقي مبارك كه مي تواند ضمن ارائه خدمات جديدتر و كامل تر به حل مشكلات نيز كمك كند . وي تاكيد كرد با اين اتفاق نبايد فكر كنيم كه كار برخي از بانكها تمام شده است بلكه بايد منتظر ايجاد يك بانك قوي تر ، بزرگتر و كامل تر در عرصه پولي و مالي كشور باشيم كه به دنبال ارائه ي انواع خدمات پولي و مالي به مردم شريف ايران و خانواده هاي نيروهاي مسلح است .
مدير عامل بانك قوامين وظيفه ي هر يك از بانكهاي ادغام شونده در مسير پيوستن به اين پروژه ي بزرگ را سنگين و ارزشمند دانست و گفت : ما نيز در بانك قوامين اين مسئوليت سنگين را بر عهده داريم كه به عنوان بانكي كه وظيفه اش خدمت رساني به پرسنل خدوم نيروي انتظامي و ساير مردم شريف ايران است و به عنوان بانكي كه 6 درصد منابع نقدينگي كشور را در اختيار دارد با انسجام كامل سازماني و اقتدار وارد اجراي اين طرح ملي شده و در مسير سياست هاي كلان نظام اقتصادي جمهوري اسلامي ايران حركت كنيم . 
دكتر تقي نتاج ضمن تقدير از تلاش و كوشش تمامي همكاران در لايه هاي مختلف بانك از ادارات مركزي و ستادهاي مديريت استاني و سطح شعب كل كشور گفت : در اين راه ، اقدامات در دست اجراء را با دقت و سرعت پيگيري كرده و با نگاهي اميدوار به افق پيش رو در مسير شكوفائي و بالندگي نظام بانكي كشور حركت مي كنيم و حيات مبارك بانك قوامين را در بانك جديد دولتي تداوم خواهيم بخشيد و حتي زمينه را براي جذب و بكارگيري افراد بيشتري از آحاد فعال و آماده بكاركشور فراهم خواهيم كرد .
نام:
ایمیل:
* نظر: