کد خبر: ۶۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در پیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به شرایط سخت کنونی برای فعالان عرصه خبرگفت: خسته نباشید و پایدار بمانید که آگاهی ملتی با شماست.
پیام تبریک مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن این پیام به شرح زیر است:
گفتن و نوشتن درباره آنانی که خود حرفه و باورشان گفتار و نوشتار است شاید از هر کاری در این دنیا دشوارتر باشد اما این سختی هیچ‌گاه نمی‌تواند و نباید بهانه‌ای شود برای سکوت در برابر جایگاه و رسالتی که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برخوردارند و چه بهانه‌ای زیباتر و دلنشین‌تر از روزی که به پاس و حرمت خون خبرنگاری شهید، به نام فعالان عرصه اطلاع‌رسانی انتخاب شده‌است.
تکرار مکررات است اگر از بایستگی‌ها و شایستگی‌های خبر و اطلاع‌رسانی، رسالت خبرنگاران، اهمیت آگاهی‌بخشی، تأثیر رسانه‌ها در تقویت مردم‌سالاری، نقش مطبوعات در جهت‌دهی افکارعمومی و... سخن بگویم اما در کنار این واقعیت‌های همیشگی‌ که تکرارشان هم شیرین است و لازم، از کنار این واقعیت نیز نمی‌توانم و نباید بگذرم که زمین و زمان در روزگار امروز ما برای فعالیت رسانه‌ها، سخت ناهمراه است شاید بیش از هر زمان دیگری؛ چرا و چطورش را خود اهل رسانه بهتر و بیشتر از من می‌دانند بنابراین از گفتنش بگذرم بهتر است. در این وانفسا اما باید به همت و غیرت و باور همه روزنامه‌نگاران، عکاسان، خبرنگاران، دبیران، سردبیران، مدیران‌مسئول، حروفچین‌ها، صفحه‌بندها، فیلمبردارها، کارگران شرکت‌های توزیع، رانندگان وانت‌های خط‌های کیوسک‌ها، دکه‌دارها و.... خدا قوت بگویم چرا که همه اینها علاوه بر اینکه به اعتبار ارج و اهمیت اطلاع‌رسانی در حرفه‌ای مقدس مشغولند، فعالان بازار و کسب‌وکاری هستند که مانند بسیاری از بازارها و کسب‌وکارها در کشور، این روزها برایشان سخت می‌گذرد.
خسته نباشید و پایدار بمانید که آگاهی ملتی با شماست.

حمید رضا عظیمی
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر
    

نام:
ایمیل:
* نظر: