کد خبر: ۶۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت همزمان با 17 مرداد ، روز خبرنگار طی پیامی با گرامیداشت این روز از زحمات اصحاب رسانه و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.
پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت بمناسبت روز خبرنگار
متن پیام مدیر عامل بانک تجارت به این شرح است :

 صاحب قلم ارجمند

 انقلاب اسلامی در حالی چهارمین دهه از عمر خود را سپری می کند که همواره با تهدیدهای مختلف بدخواهانی مواجه بوده که جملگی همبستگی ملت را نشانه رفته اند . بی شک طی این سالها به فضل الهی و همت مردم فهیم ایران همه تهدید ها یکی پس از دیگری به فرصتی برای بالندگی کشور مبدل شده و آنچه نباید در این بین نادیده گرفت نقش پررنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در این زمینه است.  بدون شک انتظار افکار عمومی در هر شرایط ،پایبندی خبرنگاران به رسالت ارزشمند خود در اطلاع رسانی شفاف و منصفانه است. 

بانک تجارت افتخار دارد که طی سالهای گذشته در مسیر تعاملی منطقی و پایدار با اصحاب رسانه قدم برداشته و به مدد این همراهی در همه حال اطلاع رسانی شفاف از عملکرد خود را به مخاطبان و ذینفعان مد نظر داشته  است. اگر چه دست وزبان را یارای تقدیر از جهادگران عرصه اطلاع رسانی نیست ولی 17 مرداد و روز خبرنگار بهانه ای ارزشمند است تا آحاد اقشار جامعه به احترام اصحاب رسانه بسیج شوند.

 با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار والا مقام، شهید محمود صارمی ، روز پر افتخار خبرنگار را به خبرنگاران فرهیخته و گرانمایه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزونتان را از درگاه خداوند منان خواهانم. 

                                                                                                                                رضا دولت آبادی
مدیر عامل بانک تجارت 
                                                                                             
نام:
ایمیل:
* نظر: