کد خبر: ۶۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
جدیدترین رقیب آیفون به بازار آمد
مدل پایه‌ گلکسی نوت ۹ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد ضمن آن‌که مدل‌ دیگر آن با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز در بازار قابل دسترس خواهد بود. گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مشکی، مسی، صورتی و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد.
رونمایی از گوشی گالکسی نوت 9 سامسونگ
شرکت سامسونگ سازنده محصولات الکترونیکی از گوشی موبایل تازه خود به نام «گلکسی نوت ۹» رونمایی کرد.
در این مراسم که در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد، این شرکت کره‌ای محصول جدید خود را که یک گوشی «گلکسی نوت ۹» است در معرض نمایش گذاشت.
«گلکسی نوت ۹» در حقیقت نسل جدیدی از سری گوشی‌های گلکسی نوت ۸ است با نمایشگری ۶.۴ اینچ و دقت۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل که بزرگترین صفحه نمایش در سری نوت‌ها به حساب می‌آید.
مطابق اعلام مسئولان این شرکت، برای جبران مشکل شارژدهی پایین‌تر از انتظار گوشی سری گلکسی نوت ۸، در نوع جدید یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر در دستگاه تلفن همراه تعبیه شده تا بتواند شارژدهی تا یک روز کامل را برای کاربر تامین کند.
همچنین گوشی جدید همراه با یک قلم دیجتالی ۵.۷ سانتی‌متری موسوم به S Pen مجهز به فناوری بلوتوث کم‌مصرف و باتری داخلی عرضه شده است. قابلیت بلوتوث به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر دوربین را از راه دور ذخیره کرده و با دوبار فشردن دکمه روی قلم بین دوربین سلفی و اصلی جابجا شود.
رونمایی از گوشی گالکسی نوت 9 سامسونگ
مدل پایه‌ گلکسی نوت ۹ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد ضمن آن‌که مدل‌ دیگر آن با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز در بازار قابل دسترس خواهد بود. گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مشکی، مسی، صورتی و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد.
گلکسی نوت ۹ از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد که بعد از رونمایی به‌سرعت به‌روز‌رسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد. با وجود این ویژگی‌ها باید منتظر رونمایی از گلکسی نوت 9 باشیم تا ببینیم سامسونگ چه تحفه‌ای به مشتریانش عرضه می‌کند.
 تا قبل از اینکه سامسونگ ویژگی‌های گوشی گلکسی نوت 9 خود را مطرح کند، بسیاری تصور می‌کردند که با گوشی گلکسی اس 9، موبایل‌های تولید سامسونگ به پایان خط فناوری و به روز بودن رسیده‌اند. لیکن وقتی سامسونگ خبر از تولید گوشی گلکسی نوت 9 خود داد و ویژگی‌هایش را مطرح کرد، این افراد فهمیدند که سخت در اشتباه بوده‌اند.

*ویژگی های گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9 ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از گوشی‌های مدرن دیگر متمایز کرده است. برخی از این ویژگی‌ها عبارت اند از:
1-نسخه‌های قبلی بیکسبی از نظر درک برخی از مفاهیم با مشکلاتی روبرو بودند. اما سامسونگ در نسخه جدیدش بر کنترل صوتی داخل گوشی بیشتر تمرکز کرده و تلاش نموده است تا در نوت 9 از این ویژگی به شیوه‌ای متفاوت استفاده کند.
2- از نظر ظاهری، طراحی افقی دوربین دوگانه‌ گلکسی نوت ۹ در قاب پشتی شباهت زیادی به دوربین گلکسی نوت ۸ دارد. همچنین انتظار می‌رود که طراحی گلکسی نوت ۹ با نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی تا حد زیادی شبیه گلکسی نوت ۸ باشد و از قاب آلومینیومی بین دو پنل شیشه‌ای بهره ببرد.
3- سامسونگ تنها شرکتی است که تلاش کرده است تا از ویژگی اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش برای تأمین امنیت بیومتریک نوت 9 استفاده کند. در این تکنولوژی نوین بجای اینکه اسکنر در پشت گوشی یا در صفحه پایینی آن قرار بگیرد در داخل صفحه نمایش جای داده می‌شود. این امر سبب می‌شود تا به مقدار بیشتری در فضای صفحه نمایش صرفه‌جویی شود.
4- همان‌طور که می‌دانیم گلکسی اس ۹ پلاس اخیراً با توانایی تغییر اندازه دیافراگم لنز رونمایی شد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ نسخه‌ی ارتقایافته‌تری از این قابلیت را به همراه لنز دوربین ثانویه تله‌فوتو به نمایش بگذارد. البته کماکان انتظار داریم دوربین سلفی این گوشی هوشمند، ۸ مگاپیکسلی باشد.
رونمایی از گوشی گالکسی نوت 9 سامسونگ
5- از نظر مشخصات فنی، این گوشی هوشمند شباهت‌هایی با گلکسی اس ۹ پلاس دارد و در بازار آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد. درحالی‌که سامسونگ در مدل مخصوص عرضه به سایر بازارهای بین‌المللی از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ هشت هسته‌ای استفاده خواهد کرد. این ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ باعث شده است که انتظارها برای رونمایی از گلکسی نوت 9 بیشتر شود و حساسیت‌ها بالاتر برود.
6- با توجه به استفاده از اسکنر اثر انگشت داخل صفحه  نمایش در نوت 9 تا حد زیادی در حافظه گوشی صرفه‌جویی شده است. این امر سبب می‌شود تا فضای بیشتری برای استفاده از یک باتری بزرگ‌تر وجود داشته باشد. البته مقدار دوام باتری پس از هر بار شارژ کردن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. گفتنی است؛ سامسونگ قصد دارد از یک باتری 4000mAh  در نوت 9 استفاده کند.
7- تمامی نسخه‌های سفارش بازار ایالات متحده یا سایر بازارهای بین‌المللی از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برخوردار هستند. هرچند ممکن است نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز توسط سامسونگ به بازار عرضه شود.
8- گلکسی نوت ۹ از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد که بعد از رونمایی به‌سرعت به‌روز‌رسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد. با وجود این ویژگی‌ها باید منتظر رونمایی از گلکسی نوت 9 باشیم تا ببینیم سامسونگ چه تحفه‌ای به مشتریانش عرضه می‌کند.
این گوشی هوشمند از تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) برای فروش عرضه می شود؛ با این حال علاقه مندان به این محصول از امروز قادر به پیش خرید آن خواهند بود. این احتمال وجود دارد که همانند گلکسی S9 شاهد عرضه این دستگاه در ایران همزمان با عرضه جهانی آن باشیم.
در مراسم آنپکت سامسونگ علاوه بر زمان عرضه نوت 9 شاهد انتشار قیمت گوشی نوت 9 نیز بودیم. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود با قیمت بالاتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. قیمت گوشی نوت 9 در نسخه 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم برابر با 999 دلار است.
این فبلت در نسخه ای دیگر نیز به بازار عرضه می شود. قیمت گوشی نوت 9 در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 1250 دلار است.

رونمایی از گوشی گالکسی نوت 9 سامسونگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار