کد خبر: ۶۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
با پیاده سازی بیش از 677 هزار ساعت آموزش مجازی در موسسه اعتباری کوثر از قطع 81 درخت جلوگیری وکاهش 1/110/000/000 ریال در بهای تمام شده دوره های آموزشی را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ مرتضی شعبانی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی موسسه کوثر با اشاره به ضرورت و اهتمام مدیران عالی به سیستم آموزشی مدرن، به روز و پویا گفت: همگامی با علوم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید  آموزشی در مجموعه های اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این به روز بودن به توسعه سازمانی و افزایش بهره وری سرمایه های انسانی کمک شایانی می نماید.
وی افزود: شناسایی نقاط قوت، تسهیل درک مطالب آموزشی، ارتقاء توانمندی تخصصی و مهارت های بانکی از طریق توجه به تجربیات قبلی فراگیر از رویکرد های بخش آموزش در موسسه کوثر است. در این راستا طراحی محتواهای آموزشی در یادگیری الکترونیکی بر اساس رویکرد یادگیری معنادار و برگزاری کلاس و کارگاه های گفتگو محور با استفاده از تکنیک تسهیل گری انجام شده است .
شعبانی بیان داشت: موسسه اعتباری کوثر از سال 92 با هدف ایجاد و ارتقاء مهارت های بانکی کارکنان، تمامی فرآیند های آموزشی را با استاندارهای iso10015 طراحی و اجرا نموده است. نظام مند ساختن فرآیند های آموزشی، استفاده مناسب و اثر بخش از فناوری های نوین آموزشی، توجه ویژه به مدل ها و مفاهیم نوین آموزشی در طراحی دوره ها و همگامی فرآیندهای آموزشی کوثر با تحولات و نوآوری های آموزشی سازمانی در سطح ایران و جهان از جمله تغییرات آموزشی در موسسه کوثر است.
وی دریافت تقدیرنامه دوستاره جایزه تعالی آموزش و اولین جایزه برترین تجارب آموزشی از چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و کسب رتبه اول در اولین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور را از جمله افتخارات آموزشی موسسه کوثر اعلام کرد.
شعبانی تصریح کرد: برگزاری 2 دوره المپیاد علمی کارکنان، 7 دوره آزمون تخصصی اعتبارات، مالی، بازرسی، اداری، حقوقی و فناوری اطلاعات، 4 دوره آزمون جامع دستورالعمل های موسسه و برگزاری بیش از 677 هزار نفر ساعت دوره آموزشی از جمله دوره های برگزار شده توسط این معاونت می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: