کد خبر: ۶۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
قیمت سکه به۴.۲۲۳.۰۰۰ تومان رسید
سکه اولین روز هفته را با افزایش قیمت آغاز کرد تا بار دیگر وارد کانال چهار میلیون تومانی شود . در حالی که حجم معاملات در بازار طلا و سکه ایران به کف رسیده و متقاضی خرید و فروش به دلیل نبود ثبات در بازار انگشت شمار است.
سکه بهار آزادی خریدار ندارد
سکه اولین روز هفته را با افزایش قیمت آغاز کرد تا بار دیگر وارد کانال چهار میلیون تومانی شود .
 در حالی که حجم معاملات در بازار طلا و سکه ایران به کف رسیده و متقاضی خرید و فروش به دلیل نبود ثبات در بازار انگشت شمار است .
 بر این اساس در اولین روز هفته ، قیمت سکه افزایشی در حدود 223 هزار تومان را تجربه کرد و دوباره وارد کانال چهار میلیون تومانی شد این در حالی است که انتظار می رفت با آغاز تحویل سکه های پیش فروش شده از یک سو و اجرای بسته ارزی بانک مرکزی از سوی دیگر ، بازار دستخوش آرامش و ثبات شود.اعلام خبر دریافت مابه التفاوت از کسانی که به صورت علی الحساب سکه پیش خرید کردند، دلیل عدم عقبگرد قیمت سکه اعلام شده است .
 قیمت فروش سکه یک بهار آزادی در طرح پیش فروش شش ماهه ودیعه ای برای امروز شنبه معادل 2 میلیون و هشتصد هزار تومان است.
 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حال حاضر در بازار از 4 میلیون و 46 هزار تومان فراتر رفته است . هر نیم سکه نیز به قیمت یک میلیون و 906 هزار تومان و هر ربع سکه 972 هزار تومان فروخته می شود .
 خبرهای رسیده از بازار خرید و فروش سکه اما نشان می دهد با وجود تقاضا برای فروش سکه از سوی مردم بسیاری از صرافان از خرید امتناع می کنند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار