کد خبر: ۶۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
عضو شوراي اسلامي شهر مشهد:
عضو شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: گروه خودروسازي سايپا با آمادگي كامل در نمايشگاه خودروي مشهد حضور يافته و محصولات به‌نمايش در آمده در غرفه اين گروه نشان‌دهنده وجود توانمندي فراوان است.
سايپا مجموعه‌اي توانمند در صنعت خودروسازي ايران است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، احمد نوروزي در بازديد از غرفه گروه خودروسازي سايپا در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو استان خراسان رضوي در مشهد گفت: وجود محصولات متنوع در سبد توليدات سايپا به‌ويژه خودروهاي داخلي رهام و كوييك، بيانگر وجود توانايي و ظرفيت‌هاي فراوان در صنعت خودروسازي ايران است كه مي‌تواند زمينه رشد صنعتي كشور را فراهم كند.

وي ادامه داد: نمايشگاه خودروي مشهد فرصت مناسبي براي توليدكنندگان خودرو به‌ويژه گروه سايپا است تا توانمندي‌ها و تجربيات خود را در معرض ديد بازديدكنندگان بومي استان و زوار سراسر كشور قرار دهند.

رئيس كميسيون اقتصادي، سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي شوراي اسلامي شهر مشهد در ادامه تأكيد كرد: پيام حضور شركت‌هايي مانند سايپا در اين نمايشگاه بسيار مثبت است و بيانگر آن است كه مي‌توان تهديدهاي موجود برعليه صنعت خودروسازي كشور را به يك فرصت تبديل كرد.

نوروزي درباره تحريم‌هاي بين‌المللي برضد صنعت خودروسازي هم گفت: اين تحريم‌ها بر روي صنايع كشور بي‌تأثير نيست اما با استفاده از تجربيات و تكيه بر توانمندي‌هاي داخلي مي‌توان از آن عبور كرد.

عضو شوراي شهر مشهد در پايان با اشاره به راه‌اندازي مركز منطقه‌اي توزيع خودروهاي سايپا در شهر مشهد، اين اقدام مبتكرانه گروه سايپا را باعث ايجاد نظم و انضباط ترافيكي و كاهش هزينه‌ها عنوان كرد و گفت: راه‌اندازي اين مركز، هم كمك فراواني به اشتغال اين منطقه كرده و هم باعث ايجاد نظم و انضباط و صرفه‌جويي در وقت و هزينه‌ها شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: