کد خبر: ۶۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
افزایش روز به روز قیمت‌ها در بازار بی مشتری
گزارش امروز قیمت خودرو در حالی حکایت از افزایش ۲میلیون تومانی برخی خودروهای داخلی دارد که مشتری در بازار وجود ندارد. این بازار کساد شاهد رشد رو به روز قیمت هاست تا خودروهای داخلی با رکوردشکنی به قیمت هایی برسند که تاکنون بی سابقه بوده است.
رکوردشکنی تاریخی قیمت خودروهای داخلی
گزارش امروز قیمت خودرو در حالی حکایت از افزایش ۲میلیون تومانی برخی خودروهای داخلی دارد که مشتری در بازار وجود ندارد.  این بازار کساد شاهد رشد رو به روز قیمت هاست تا خودروهای داخلی با رکوردشکنی به قیمت هایی برسند که تاکنون بی سابقه بوده است.
در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان افزایش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی وجود دارد اما توقف فروش خودرو توسط خودروسازان و نبود مشتری در سطح بازار بلاتکلیفی خرید و فروش خودرو را تشدید کرده است.
این بازار آشفته سبب شده است تا قیمت بسیاری از خودروهای داخلی به رکوردی تاریخی و تازه برسد. به عنوان مثال این روزها پراید که زمانی به عنوان نماد گرانی لجام گسیخته خودروی 20 میلیونی خوانده می شد به مرز 30 میلیون تومان رسیده است.  استپ وی هم در روزهای اخیر مرز 100 میلیون تومان را رد کرده و همچون سکه و دلار رکوردی تازه را به ثبت رسانده است.
بر اساس آخرین گزارش ها در بازار امروز پژو405جی‌ال‌ایکس با افزایش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 صندوق‌دار با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 61 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 83 میلیون و 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.
همچنین پژو207 اتوماتیک هم با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 94 میلیون تومان و استپ‌وی با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 102 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
قیمت خودروها در بازار امروز به‌شرح زیر است:
 
رکوردشکنی تاریخی قیمت خودروهای داخلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار