کد خبر: ۶۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
باجه نسیم شهر بیمه سرمد با حضور آقایان حاجی پور معاونت شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران، دکتر کاتب رییس هیات مدیره، مجید حبیبی معاونت فنی بیمه های اموال، کتیرایی مدیر استان ها و شبکه فروش، لشکری رییس شعبه سرو و چند تن از مدیران و روسای کل اتحادیه ها و پایانه های مربوطه در نسیم شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، کاتب در این مراسم تقویت شبکه فروش را از مهمترین اولویت های هیأت مدیره برشمرد و گفت: تحقق این مهم تنها از طریق دانایی بخشی به شبکه فروش به واسطه آموزش صحیح و هدایت آن در مسیر نیاز بازار و مشتری، امکان پذیر خواهد بود.
رییس هیات مدیره بیمه سرمد با بیان اینکه بیمه سرمد در ماه‌های گذشته با افتتاح مستمر شعب فعال در استان‌های مختلف، در جهت گسترش شبکه فروش تلاش کرده، خاطرنشان کرد: افتتاح این باجه با هدف ارائه خدمات شایسته به رانندگان و شرکت های حمل و نقل در سراسر کشور صورت پذیرفته است که از مرحله صدور بیمه نامه تا ارزیابی، پرداخت خسارت و تحویل چک در این محل انجام خواهد پذیرفت.
بر اساس این گزارش، باجه بیمه سرمد در نسیم شهر به نشانی اتوبان تهران-ساوه، نسیم شهر، بازارچه پایانه حمل و نقل و باربری، آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: