کد خبر: ۶۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
مسئول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات به همراه جمعی از مدیران پست بانک با حضور در منزل جانباز شیمیایی مجید گودرزی، از خانواده این جانباز تجلیل کردند.
تجلیل از خانواده جانباز شیمیایی مجید گودرزی همکار فقید پست بانک ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اسماعیل نوری مسئول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات به همراه اسد گرامی مدیرکل هسته گزینش پست بانک و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و داوود کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران، با حضور در منزل جانباز شیمیایی مجید گودرزی همکار فقید پست بانک ایران، یاد و خاطره این جانباز را گرامی داشتند.
در این دیدار، مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات با ابلاغ سلام وزیر ارتباطات به خانواده جانباز مجید گودرزی، تاکید کرد: مقام جانبازان در محضر خداوند به واسطه ایثار و فداکاری آنها، از شهدا کمتر نیست و در این بین نمی توان از نقش خانواده های جانبازان به ویژهمسران آنها به راحتی چشم پوشی کرد.
وی تصریح کرد: همسران جانبازان آخرت خود را با خداوند معامله کردند و خدمت به جانبازان مقام آنها را در ردیف جانبازان قرار می دهد.
در ادامه این دیدار، مشاور مدیر عامل پست بانک در امور ایثارگران با اشاره به اینکه جانباز مجید گودرزی از نیروهای مخلص پست بانک بود، تاکید کرد: احساس مسوولیت و وجدان کاری جانباز مجید گودرزی زبانزد همکاران وی در مجموعه پست بانک بود.
همچنین مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک نیز از نوع فعالیت و عملکرد جانباز مجید گودرزی در زمان اشتغال در شعب پست بانک، خاطراتی بیان کرد.
در پایان این دیدار لوح تقدیر و پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران این وزارتخانه به همسر جانباز مجید گودرزی تقدیم شد.
جانباز شیمیایی مجید گودرزی متولد 1348 از کارکنان شاغل در پست بانک، با حضور درجبهه های جنوب در سال های 67 و 68، به درجه جانبازی نایل آمد و پس از تحمل سال ها رنج و درد، در سال 1396 دار فانی را وداع گفت.
از این جانباز 2 فرزند به یادگار مانده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: