کد خبر: ۶۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
قیمت به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش قیمت مرغ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد و گفت: قیمت مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۰۳۵۰ تومان توزیع درب واحدهای صنفی ۱۰۵۰۰ تومان و مراکز خرده فروشی ۱۱۴۰۰ تومان است.
مرغ در آستانه رکوردشکنی 12 هزار تومانی
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش قیمت مرغ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد. این در حالی است که گزارش های میدانی از بازار حکایت از احتمال افزایش قیمت مرغ در روزهای آینده دارد.
مهدی یوسف خانی در گفتگو با مهر، از افزایش قیمت مرغ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد و گفت: قیمت مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه   ۱۰۳۵۰ تومان توزیع درب واحدهای صنفی   ۱۰۵۰۰  تومان و مراکز خرده فروشی  ۱۱۴۰۰  تومان است. 
وی قیمت خرده فروشی مرغ شمال را   ۱۰۶۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن     ۹۶۰۰ تومان است.
یوسف خانی ادامه داد: همکاران ما باید توجه کنند قیمتهای اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها می توانند  با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش کنند.
گرانی لجام گسیخته قیمت مرغ در حالی اتفاق می افتد که «محمود حجتی» روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت گوشت و مرغ در بازار اظهارداشت: تامین گوشت، مرغ و نهاده های مورد نیاز دام و طیور و همچون کنجاله سویا، ذرت و جو در حال انجام و ارز مورد نیاز آن نیز تخصیص یافته است.
وی افزود: تجار و شرکت های دولتی پشتیبانی امور دام و بازرگانی دولتی ایران، ذخایر خوبی دارند و هیچ کمبودی در زمینه نهاده ها نداریم.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: با وجود افزایش جهانی قیمت نهاده ها، نرخ ارز تخصیص ذرت در مدت مشابه پارسال ۳۲۰۰ تا ۳۲۵۰ تومان بود که امروز این نرخ به ۴۲۰۰ تومان افزایش یافته است؛ بنابراین قیمت تمام شده گوشت مرغ باید با اندکی رشد مواجه شود.
وی ادامه داد: بخش دیگری از افزایش قیمت گوشت و محصولات پروتئینی نیز باید توسط سازمان بازرسی کشور با نظارت بر قیمت ها کنترل شود.

برچسب ها: مرغ ، قیمت مرغ ، گرانی مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر: