کد خبر: ۶۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
با تامين مالی طرح‌های توسعه‌ای شركت گل گهر در زمينه توليد فولاد توسط بانك صادرات ايران، ايران به قطب توليد فولاد در جهان تبديل خواهد شد.
ايران به قطب توليد فولاد جهان تبديل خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، صیدی مديرعامل اين بانك در سفر به استان کرمان با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر گل گهر به عنوان یک شرکت بزرگ بورسی كه در مقیاس جهانی فعالیت می‌کند، گردش مالی چند هزار میلیارد تومانی داشته و درآمد ارزی قابل توجهی را نصيب كشور مي‌كند.
حجت‌اله صيدي افزود: مجموعه گل گهر با ظرفيت و قابليت‌هايي كه دارد نقش مهمی در توليد و رونق اقتصادي كشور ايفا كرده و تأثیر مطلوبی در كسب درآمد ملي دارد. 
مديرعامل بانك صادرات ايران تصريح كرد: شركت گل گهر به عنوان يكي از مجموعه‌هاي بزرگ صنعتي در خاورميانه از حجم توليد و پتانسيل منحصربه‌فردي برخوردار است كه توليدات آن مي‌تواند ضمن افزايش مزيت‌هاي رقابتي در سطح جهان، دستاوردهاي ارزشمندي را براي كشور به ارمغان بياورد.
صیدی با تأکید بر حمایت بانک صادرات ایران براي تأمین بخش عمده منابع مالی مورد نیاز توسعه اين شرکت تولیدی، گفت:‌ با هدفگذاری‌اي که در زمینه تولید فولاد صورت گرفته است، ایران به يكي از بزرگ‌ترین توليدكنندگان فولاد جهان تبدیل خواهد شد.
وي افزود: از نزدیک کارهای بزرگ و ارزشمندی را که این شرکت برای پویایی اقتصاد و صنعت کشور انجام داده، شاهد بودیم که به جرأت می‌توان گفت این مجموعه از مجموعه‌های ارزشمند کشور است. 
مدیرعامل بانك صادرات ايران و هیأت همراه در سفر ٢ روزه خود به استان کرمان همچنين از شعب منتخب این بانک در استان بازدید و ضمن گفت‌وگو با همكاران بر ارائه خدمات مشتری‌مدارانه تأکید كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: