کد خبر: ۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
در راستای استانداردسازی و با هدف فرآیند محور ساختن فعالیت­ها، ایجاد نظام یکپارچه مدیریتی موثر برای شناسایی، کنترل و کاهش ریسک در شرکت بیمه سرمد، سیستم­های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و مدیریت ریسک ایزو 31000 در دستور اجرا قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد، پس از ارائه دلایل توجیهی و اخذ رهنمودهای مدیران ارشد شرکت، اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت و ریسک مورد تصویب کمیته مدیریت ریسک قرار گرفت و با موافقت این کمیته، شرکت توف نورد (tuv nord) بعنوان شرکت ممیز خارجی جهت دریافت گواهینامه­ های مربوطه انتخاب شد.
بر اساس این گزارش، اجرای طرح‌های یاد شده از تاریخ 13/05/1397 در فازهای شناخت سازمان و برگزاری کلاس­های آموزشی مورد نیاز، بازنگری و بروزرسانی فرآیندهای طراحی شده کمیته بازنگری مدیریت، بازنگری و طراحی سیستم جدید و مستندات طراحی شده نظام سیستم مدیریت کیفیت، بازنگری مجدد، بررسی و بهبود مستندات طراحی شده نظام سیستم مدیریت کیفیت، نظارت بر اجرای موثر سیستم و ممیزی و برطرف نمودن نواقص و ثبت سیستم و دریافت تاییدیه مرجع ناظر (شرکت توف نورد)، در دستور کار مدیریت تحقیق و توسعه قرار گرفت.
لازم به ذکر است مدت زمان اجرای پروژه حدودا 7 ماه بوده و در طول این مدت تمامی مراحل و فاز های عملیاتی طرح بصورت مستمر و تحت نظارت مشاوران برجسته، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: