کد خبر: ۶۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
با حضور سهامداران شرکت بیمه رازی، هیئت مدیره، مدیران و مشاوران و جمعی از کارکنان شرکت، مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه رازی، جناب آقای مهندس سید مجید بختیاری روز شنبه 27 مرداد ماه سال جاری در سالن اجتماعات ستاد مرکزی این شرکت برگزار گردید.

آقای بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست بیمه رازی در مراسم فوق ضمن خیر مقدم به حضار گفت: امروز با حضور متولیان و اعضای خانواده بزرگ بیمه رازی به مدیرعامل جدید شرکت خوش آمد می گوییم و با توجه به برنامه های آتی که برای رشد و توسعه شرکت در نظر داریم، با مدیرعامل جدید همسو و همراه خواهیم شد و با توجه به موقعیت طلایی و ویژه بیمه رازی امیدواریم شاهد شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر شرکت باشیم.

پس از سخنان ریاست هیئت مدیره و سرپرست بیمه رازی، آقای بختیاری، مدیرعامل جدید شرکت ضمن قدردانی از سهامداران محترم بیمه رازی و هیئت مدیره به جهت حسن اعتمادی که به ایشان داشتند ابراز امیدواری نمود تا با شناخت مناسبی که مدیران مجموعه نسبت به هم پیدا می کنند و همچنین با توافق بر یکسری ارزش ها و اصول، بتوانند موجبات اعتلای شرکت را فراهم آوریم.

گفتنی است، مدیر عاملی شرکت بیمه دی و تخصص در حوزه های مالی، فناوری اطلاعات  و آمار بیمه ای از جمله سوابق مهندس سید مجید بختیاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: