کد خبر: ۶۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
فابیو ریچچی مدیر فروش بین المللی انجمن فدراوناکوما
فابیو ریچچی مدیر فروش بین المللی انجمن فدراوناکوما عنوان کرد: قابلیت همکاریهای کشاورزی ایران و ایتالیا بالاست
در شهرآفتاب بدنبال همکاری ایران و ایتالیا در صنعت کشاورزی هستیم

پایگاه خبری شهر آفتاب: فابیو ریچچی مدیر فروش بین المللی انجمن فدراوناکوما عنوان کرد؛ این انجمن توانسته است از سال 1945 با کمک شرکت های مهندسی در زمینه مکانیک و سیستم یکپارچه میان این گروه ها فعالیت خود را ادامه دهد. گروه‌ها و سازمان‌های فعال در این انجمن در زمینه های ماشین آلات، تجهیزات و فناوری کشاورزی، باغبانی، فضای سبز و اجزای مربوط به آن فعالیت می‌کنند. بخش صنعتی این انجمن نقش حیاتی در حوزه بین الملل و بالا نگه داشتن رتبه انجمن در توان تولید، رشد و موثر بودن مذاکرات در زمینه کشاورزی و واحدهای مربوط به آن ایفا می‌کند. صنایع مکانیزاسیون ایتالیا می‌توانند با کمک انجمن فدراوناکوما به ارتباط با موسسات، مراکز رشد و ارتقا و همچنین مراکز فرهنگ تجارت ارتباط برقرار کنند و در بازارهای داخلی و خارجی نفوذ پیدا کنند.
وی افزود: صنعت مکانیزاسیون کشاورزی ایران با تکیه بر صنعت و تجهیزات ایتالیا می تواند با به روزترین صنایع در این حوزه آشنا شده و با بالاترین کیفیت به نیازهای جامعه در راستای مکانیزاسیون پاسخ بدهد. 
مدیر فروش انجمن فدراوناکوما در ادامه عنوان کرد: انجمن فدراوناکوما با کمک سازمان بازرگانی ایتالیا (ITA) علاقه‌مند به شرکت در نمایشگاه ATMAK-IFarm 2018 می‌باشد. هدف از این اقدام آشنا نمودن کشاورزان، توزیع کنندگان و وارد کنندگان ایرانی با فناوری‌های صنعت کشاورزی ایتالیا و افزایش همکاری‌ها میان تولید کنندگان دو کشور می‌باشد.
ریچچی افزود:انجمن فدر اوناکوما و اتماک در سال 2016 یادداشت تفاهمی را به منظور افزایش همکاری‌های میان دو سازمان در بخش های متنوع امضا کرده‌اند.
لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی آیفارم، 21 الی 24 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: