کد خبر: ۶۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
گروه پژوهشی مؤسسۀ خیبر به سرپرستی نعیمه اسلاملو «سفیران آمریکایی»، جلد دوم از مجموعۀ «افسران افسونگر» را تألیف و گردآوری کرد.
«سفیران آمریکایی» منتشر شد
گروه پژوهشی مؤسسۀ خیبر به سرپرستی نعیمه اسلاملو «سفیران آمریکایی»، جلد دوم از مجموعۀ «افسران افسونگر» را تألیف و گردآوری کرد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات تلاوت آرامش، این کتاب جلد دوم از مجموعۀ «افسران افسونگر» است که به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان پسر می‌پردازد و گروه پژوهشی مؤسسۀ خیبر به سرپرستی نعیمه اسلاملو آن را تألیف و گردآوری کرده است. جلد اول این مجموعه با عنوان «جادوگران برهنه» با محوریت شخصیت‌های الگوساز برای کودکان دختر و جلد سوم نیز با نام «پیشوایان هرزه» با محوریت شخصیت‌های الگوساز برای نوجوانان و جوانان است که بهار 97 به چاپ رسید و در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آن استقبال شد و در شمار کتاب‌های پرفروش این انتشارات درآمد.
سفیران آمریکایی نتیجۀ رصد و تحقیق و تماشای صدها فیلم و انیمیشن است که با مطالعۀ دقیق و پژوهش‌های علمی چندساله روی شاخص‌ترین انیمیشن‌ها که برای آن‌ها هدف‌گذاری استراتژیک شده و در نتیجه از آن‌ها بیشتر استقبال شده و از نظر فکری و روحی تأثیر بیشتری بر روی کودکان و نوجوانان داشته، معرفی شده‌اند.
در این مجموعه، شناسنامه و سبک زندگی بتمن، سوپرمن، اسپایدرمن، بن‌تن و هری‌پاتر بررسی شده و سعی شده ‌است تا علاوه بر نشان‌دادن چگونگی جهانی‌شدن آن‌ها و چگونگی القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها، راهکارهای روان‌شناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها ارائه شود.
نقش جهانی و ویژۀ این پنج شخصیت در میان انبوه شخصیت‌های انیمیشنی دیگر، تمرکز خاص روی آن‌ها، اثرگذاری و وسیع‌بودن ابعاد مختلف سبک زندگی این شخصیت‌ها و تعدد و تنوع بسیار محصولات آن‌ها، مهم‌ترین دلیل انتخاب این پنج شخصیت در این مجموعه است.
مطالعۀ این کتاب را به مدیران و کارگزاران، معلمان، کارشناسان و فعالان تربیتی و فرهنگی و پدران و مادران توصیه می‌کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار