کد خبر: ۶۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
جلسه کارگروه بیمه‌های خودرو و آتش‌سوزی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سومین جلسه کارگروه بیمه‌های خودرو و آتش‌سوزی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی با حضور بیش از 17 نماینده از شرکت‌های بیمه استان با حضور جمعی از مدیران و معاونان شعب و کارشناسان خسارت در محل سرپرستی بیمه سرمد برگزار شد .
در این جلسه رسولی مدیر شعبه خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه بر لزوم استمرار و تداوم منظم جلسات شورای هماهنگی و کارگروه‌های زیر مجموعه، بر پیگیری مجدانه مصوبات قبلی و همکاری متقابل کلیه شرکت‌های بیمه استان در بحث ارائه نرخ‌های کارشناسی تاکید کرد.
سرهنگ محمدعلی احسان‌بخش جانشین پلیس راه خراسان رضوی نیز که به عنوان مهمان ویژه کارگروه در جلسه حضور پیدا کرده بود، با اظهار رضایت از کاهش آمار تصادفات در خراسان رضوی، برگزاری جلسات منظم میان شرکت‌های بیمه و ارگان‌های مسئول در تصادفات به ویژه پلیس راهور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همکاری مالی میان شرکت‌های بیمه و پلیس راه باید توسعه یابد؛ چرا که با کمک به پلیس و تجهیز ناوگان، آمار تصادفات و در نتیجه خسارت‌های پرداختی شرکت‌های بیمه کاهش خواهد یافت.
سرهنگ حسنعلی امامی معاون اجرائی پلیس راهور خراسان رضوی نیز که دیگر مهمان ویژه این جلسه بود، تعامل بیشتر میان شرکت‌های بیمه و پلیس راهور را خواستار شد و گفت: متاسفانه با توجه به کمبود نیروی انسانی پلیس راهور در استان و به ویژه شهر مشهد، رسیدگی دقیق به تمامی تصادفات میسر نبوده و پیشنهاد می‌شود شرکت‌های بیمه در مورد پرونده‌های مشکوک، از ظرفیت نیروهای بازنشسته پلیس راهور برای تحقیقات بیشتر بهره برداری کنند.
در ادامه این جلسه تعدادی از نمایندگان شرکت‌های بیمه به بیان اختلاف نظرهای موجود میان بیمه‌گران و پلیس راهور به ویژه در بخش خسارت‌های مالی و پیشنهادات قابل بررسی پرداختند.
شکیبا، دبیر کمیسون ایمنی خراسان رضوی و حاجی پور دبیر کارگروه پیشگیری از حوادث دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز در این نشست هم‌اندیشی، به بیان مباحثی در خصوص راهکارهای حضور موثر شرکت‌های بیمه در کمیسیون ایمنی استان و همچنین تعامل سازنده با مراجع قضایی پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: