کد خبر: ۶۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
رکوردشکنی دوباره قیمت ها در بازار سکه و طلا
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان و طرح جدید ۱۶۰ هزار تومان افزایش یافت و هم اکنون نرخ سکه امامی ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است. بر این اساس قیمت هر نیم سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۵۷۰ هزار تومانی است.
یک پیش بینی عجیب درخصوص قیمت سکه

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۲۰۰ هزار تومان و طرح جدید ۱۶۰ هزار تومان افزایش یافت و هم اکنون نرخ سکه امامی ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان، طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۱ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۵۷۰ هزار تومانی است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۰۳ دلار و ۱۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۴۲ هزار و ۳۷۰ تومان است.

در همین حال رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: ماه های محرم و صفر تاثیری بر قیمت طلا و سکه نخواهد داشت چرا که در این مقوله، بحث قیمت جهانی مطرح است. این پیش بینی در حالی اتفاق می افتد که هر ساله در ماه های محرم و صفر قیمت طلا و سکه افت محسوسی داشته است.
محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه درباره وضعیت قیمت طلا و سکه در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: ماه های محرم و صفر تاثیری در وضعیت قیمت طلا و سکه نخواهد داشت چرا که در این مقوله بحث قیمت جهانی مطرح است.
وی در تشریح علت افزایش 400 هزار تومانی قیمت سکه از دیروز تاکنون گفت: دو عامل اصلی منجر به افزایش لحظه‌ای قیمت طلا و سکه در بازار شده که اولین عامل نرخ ارز و دومین دلیل تقاضای زیاد است.
کشتی آرای درباره روند قیمتی طلا و سکه طی روزهای آتی گفت:بعلت نوسانات نرخ ارز و افزایش تقاضا پیش بینی می شود روند صعودی قیمت ها تداوم داشته باشد.

برچسب ها: سکه ، بهار آزادی ، قیمت سکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار