کد خبر: ۶۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
خط و نشان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشاگران ایرانی
بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2018 آسیا روز دوشنبه 26 شهریورماه ، ساعت 18:30 در روزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
زمان دیدار پرسپولیس- الدحیل تغییر کرد
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون از تغییر زمان بازی دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2018 آسیا روز دوشنبه 26 شهریورماه ، ساعت 18:30 در روزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
گفتنی است، پیش از این بازی این دو تیم ساعت 19:45 اعلام شده بود.
بر اساس آخرین خبرها دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با سه ناظر ای اف سی برگزار می شود.
سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر لخویا که حالا به الدحیل تغییر نام داده، هواداران پرسپولیس به دلیل رفتار نامناسب از حضور در ورزشگاه محروم شدند و در صورتی که در مقابل الدحیل اتفاقی رخ دهد، حتی در صورت حذف پرسپولیس نیز عواقب رفتار هواداران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که از زمستان سال جاری آغاز می شود، دامن باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی این تیم را خواهد گرفت.
 در دیدار استقلال برابر السد قطر، هواداران استقلال در دقایق پایانی و در شرایطی که تیمشان با سه گل عقب بود و با عصبانیت زیادی کار را دنبال می کردند، اقدام به پرتاب اشیایی به داخل زمین کردند؛ پس از این صحنه داور مسابقه، اشیاء پرتاب شده به زمین را در دست گرفت و به کمک داور چهارم تحویل داد تا ضمیمه این بازی شود. این اقدام استقلالی ها می تواند با محرومیت در بازی های آتی حتی در صورت عدم راهیابی این تیم به نیمه نهایی همراه شود.
 بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2018 آسیا در حالی روز دوشنبه 26 شهریورماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی علاوه بر ناظر مسابقه، ناظر امنیتی و مدیرکل مسابقات باشگاهی ای اف سی را نیز به تهران اعزام خواهد کرد تا به صورت کامل بر شرایط این مسابقه حساس تسلط داشته باشد؛ پس هواداران پرسپولیس باید کاملا هوشیار باشند و حتی در صورت حذف شاگردان برانکو از گردونه مسابقات، بهانه ای دست مسئولان AFC  برای محرومیت ها احتمالی در آینده را ندهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار