کد خبر: ۶۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مدیرعامل بانک قوامین در پیامی هجدهمین سالگرد تاسیس این بانک را تبریک گفت.
پیام دکتر تقی نتاج به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس بانک قوامین

به نام یزدان بخشاینده
با سلام
بیستم شهریورماه ، هجدهمین سالروز تأسیس بانک قوامین و یادآور آغاز فعالیت یکی از شبکه های بزرگ بانکی کشور است. یک مجموعه بزرگ که با دارا بودن بیش از حدود شش درصد از نقدینگی کشور ، شش میلیون مشتری و یکصد و هفتاد هزار سهامدار و ذینفع حقیقی و حقوقی، در تحقق سیاست هاي ريالي و مأموریت های کلان اقتصادی نظام و انقلاب گام برداشته و در راستای حفظ کیان و اقتدار ملی از حداکثر ظرفیت های خود، ایثاری     بی بدیل عرضه نموده است.
این راه پرتلاطم و طولانی را، نه به سادگی، بلکه با عزمی پولادین و انسجام سازمانی بی نظیر گذراندیم و پس از توفیق در گذر هر چالش، قدرتمندتر و با گام های محکم تر در مسیر تعالی و پیشرفت در نظام بانکی کشور حرکت کردیم . اکنون و پس از گذشت هیجده سال از تأسیس بانک قوامین با تمام فراز و فرودها ، چشم اندازی روشن پیش روی امین مردم ایران زمین قرار گرفته است. چشم اندازی از جنس صلابت ، خدمت شرافتمندانه ، سرآمدی سازمانی ، توسعه سرمایه انسانی و افزایش سطح رضایتمندان مشتریان به عنوان صاحبان اصلی بانک و نیک بر این باوریم این چشم اندازها را با توکل بر خداوند بزرگ و همراهي مشتريان عزيز محقق خواهیم ساخت.
بسیار خرسندیم که هجده سالگی سازمانی را جشن می گیریم که با هدف صیانت حقوق و خدمت متواضعانه به کارکنان خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گام در شبکه بانکی کشور گذاشته و با الهام از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مردمی سازی اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید ملی و امنیت اجتماعی جامعه ، تلاش همه جانبه خود را به منصه ظهور رسانیده و ارزش آفرینی برای جامعه بزرگ مشتریان گرانقدر خود را محقق ساخته ایم .
وجود مدیران و کارکنان سختکوش ، متخصص و متعهد در کنار شبکه گسترده شعب در سراسر کشور و همچنین بهره گیری از فناوری های نوین بانکی به منظور فراهم سازی بستر بانکداری امن ، سریع و باکیفیت و تلاشی بالنده در جهت پیاده سازی نظام سودآوری در تمامی لایه های بانک، نشان از عزم و اراده بانک وزین قوامین برای بهره وری حداکثری فعالیت های خود و تلاش برای کسب رضایت تمامی ذی نفعان دارد.
به این عهد پایبندیم و با رویکرد علمی و فعالیت جهادگونه تا آخرین حد توان برای خلق ارزش برای مشتریان گرانمایه تلاش خواهیم نمود.
لذا همگی دست به دست هم داده و در جهت تحقق اهداف بزرگمان با سرعت و تدبیر گام بر می داریم تا در سایه لطف پروردگار مهرآفرین، بانک قوامین پرافتخارتر از حال در نظام بانکی کشور نقش آفرینی نماید.
سعادت ، سیادت و بهروزی ذی نفعان و مشتریان محترم و کارکنان و خانواده های ایشان را از خداوند متعال خواستارم.
 و من الله التوفیق

مدیرعامل بانک قوامین

غلامحسن تقی نتاج

نام:
ایمیل:
* نظر: