کد خبر: ۶۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
هر آنچه درباره ایفون 2018 باید بدانید
دو روز مانده به رونمایی از آیفون‌های 2018 تصویر آیفون 6.1 اینچی لو رفت. لودهنده تصویر مدعی شد که دیزاین غیر انقلابی، دوربین تک در پشت گوشی، شیشه‌ای بودن قاب پشت در رنگ‌های مختلف در کنار دو اسلات برای سیم کارت؛ از ویژگی‌های یکی از 3 گوشی اپل است که به احتمال زیاد نامش آیفون ایکس اس(10 اس) خواهد بود.
تصویر آیفون ایکس اس دو سیم کارته لو رفت
دو روز مانده به رونمایی از آیفون‌های 2018 تصویر آیفون 6.1 اینچی لو رفت.
 آیفون مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی قرار است به صورت دو سیم‌کارته در رنگ‌های متنوع از جمله قرمز عرضه شود.
لودهنده تصویر مدعی شد که دیزاین غیر انقلابی، دوربین تک در پشت گوشی، شیشه‌ای بودن قاب پشت در رنگ‌های مختلف در کنار دو اسلات برای سیم کارت؛ از ویژگی‌های یکی از 3 گوشی اپل است که به احتمال زیاد نامش آیفون ایکس اس(10 اس) خواهد بود.
هرچند اپل تا روز رونمایی نام گوشی را اعلام نمی‌کند اما این گوشی بخشی از استراتژی جدید اپل برای فروش گوشی تقریبا ارزان‌تر نسبت به مدل‌های دیگر است تا بتواند کاربران بیشتری را راغب به خرید کند.
تاکنون اطلاعات زیادی از ایفون های جدید 2018 منتشر نشده است اما 9 شایعه فراگیر و تقریباً قابل‌قبول درباره گوشی‌های جدید اپل در فضای مجازی دست به دست می شود که فهرست وار در ادامه به انان اشاره می کنیم:

*نسخه آپدیت شده آیفون ایکس (10)
سال گذشته آیفون ایکس (10) آمد و حالا صحبت از نسخه S یا آپدیت شده آن هست. آیفون ایکس اس (10 اس) بازطراحی انقلابی نخواهد داشت و شاهد پردازنده سریع‌تر(A12 هفت نانومتری) و 4 گیگ حافظه موقت روی آن خواهیم بود. همچنین بسته نرم‌افزاری جدید روی آن پیاده‌سازی شده است که بخشی از آن امکانات هوش مصنوعی و واقعیت افزوده / مجازی خواهد بود.

*ورود آیفون ایکس اس پلاس (10 اس پلاس)
نسخه 6.5 اینچی از آیفون ایکس خواهد بود که بزرگ‌ترین نمایشگر آیفون را روی آن شاهد هستیم. باتری بزرگ‌تر قابل‌توجه‌ترین ویژگی گوشی جدید خواهد بود.

*آیفون 6.1 اینچی ال سی دی دار
بزرگ‌ترین اخبار امسال درباره گوشی 6.1 اینچی ال سی دی دار اپل است که گفته می‌شود با قیمت پایین (700 دلار) راهی بازار می‌شود. به آن آیفون 9 می‌گویند (غیررسمی) و فناوری چهره شناس دارد.

*آیفون‌های جدید در رنگ‌های متنوع
مدل ال سی دی دار اپل (مانند آیفون 5 سی) در رنگ‌های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی راهی بازار می‌شوند.

*تاچ سه‌بعدی فقط روی آیفون ال سی دی دار
تاچ سه‌بعدی را فقط روی آیفون 6.1 اینچی ارزان‌قیمت خواهیم دید.
تصویر آیفون ایکس اس دو سیم کارته لو رفت

*یو اس بی تایپ سی
شایعات درباره یو اس بی تایپ سی واقعیت پیداکرده و اپل کابل جدید خود را بر این اساس ساخته است. مُبَدّل لایتنینگ به یو اس بی تایپ سی نیز باید به‌صورت جداگانه خریداری شود.

*حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر
توسعه سیستم چهره شناس و قرار دادن حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر روی اپل برای آیفون ایکس بود که امسال محقق می‌شود.

*قلم اپل روی آیفون
ممکن است قلم دیجیتال اپل روی آیفون با بسته نرم‌افزاری کار کند. این موضوع درباره آیفون 6.5 اینچی صدق می‌کند تا رقیبی برای نوت 9 سامسونگ باشد.

*آیفون SE جدید
اپل با حفظ دیزاین قدیمی 4 اینچی قصد دارد تا آیفون SE را با پردازنده جدید در سایز کوچک آپدیت کند. ممکن است روی مدل جدید شاهد نمایشگر بدون لبه و شارژر بی‌سیم هم باشیم.
تصویر آیفون ایکس اس دو سیم کارته لو رفت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار