کد خبر: ۶۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کورس پراید برای رسیدن به قیمت پرادو؛
برای بسیاری باور کردنی نیست اما پراید که حالا به کیمیای بازار ایران معروف شده در حالی که اغلب خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه شده اند همچنان گران تر می شود.
مورد عجیب یک خودروی طلسم شده در بازار!
مورد پراید یکی از عجیب ترین داستان های تاریخ خودروسازی ایران است. جانشین پیکان که روزگاری خودرویی جوان پسند به شمار می اید حالا بیش از 20 سال است با همان امکانات اولیه و البته چند تغییر نه چندان عمده در ظاهر به خودروی اول خانواده های ایرانی تبدیل شده است.

خودرویی که قرار بود در سال های اخیر همچون پیکان به موزه برود اما هر بار با جادویی تازه از این افتاق گریخت و در یک ماه اخیر با رکوردشکنی 43 میلیون تومانی اش همه را متعجب و طلسم کرده است  برای بسیاری باور کردنی نیست اما پراید حالا به کیمیای بازار ایران  معروف شده و این روزها در حالی که اغلب خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه شده اند برخلاف روند بازار همچنان گران تر می شود.

یک هفته قبل بود که در پیش فروش سایپا بیش از 6 میلیون ایرانی به سایت سایپا مراجعه کردند و تنها حدود دو میلیون نفر از انها توانست برای  خرید خودرو ثبت نام کنند. البته برای این تعداد متقاضی تنها 50 هزار خودروی پیش فروش شده وجود دارد و این روند بیشتر به نوعی بخت ازمایی برای خرید خودرو از جمله پراید می ماند!

شاید به همین خاطر است که گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی پراید ۱۱۱ دارد.
آن گونه که رئیس سابق اتحادیه نمایشگاهداران خودرو با تاکید بر عرضه قطره‌چکانی خودرو به بازار داخلی می‌گوید: مردم از ترس گرانی بیشتر برای خرید انواع خودرو و به‌ویژه پراید هجوم آورده‌اند!
همین اتفاق هم سبب شده تا پراید همچنان بر طبل گرانی بکوبد در حالی که دیگر خودروهای داخلی امروز با کاهش قیمت مواجه شده اند.

در معاملات امروز خودرو سمند ال ایکس با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 52 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 تیپ 2 با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت  60 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 صندوقدار با ثابت قیمت 70 میلیون تومان و ساندرو اتوماتیک با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

حالا و در این بازار اشفته تنها باید منتظر ماند و دید پیش فروش هفته آینده ایران خودرو می تواند روند رکوردشکنی پراید را متوقف کند یا نه!؟

در پایان قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار امروز را مشاهده می کنید:

مورد عجیب یک خودروی طلسم شده در بازار!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار