کد خبر: ۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
محسن پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران، بر اهميت نقش بانک در رونق اقتصادي و تلاش براي تخصيص اعتبار بيشتر به حمايت از توليدات داخلي تاکيد کرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه هم اندیشی روساي شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان گيلان با حضور پدرام رئيس هيأت مديره، نجدي مدير امور استان ها و پورطولابي رئيس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.
محسن پدرام در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد استان در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال ۹۷، سیاست های کلان بانک را تشريح کرده و بيان داشت: تمامي همكاران بايد تلاش كنند تا منابع قرض الحسنه بيشتري براي اختصاص به نيازمندان واقعي جامعه جذب شود و با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در راستاي حمايت از توليدات داخلي به بهبود وضعيت اقتصادي كشور كمك كنيم. 
وی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز کشور ما درگیر يک جنگ اقتصادي است و بايد تمام همکاران تلاش مضاعف نمايند تا علاوه بر حفظ دستاوردهاي بانک در سال گذشته ، اهداف ابلاغي در سال ۹۷ را محقق كنند.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران تاکيد کرد: اجراي کامل تعهدات بانك در خصوص انجام تسهيلات تكليفي باعث خوش نامي بانك قرض الحسنه مهرايران در ميان مسئولين ارشد نظام و مردم شده است.
پدرام، با بیان تراز مالی بانک در سال ۹۶ و طرح آن در مجمع بانک گفت: با توجه به عملکرد شایسته در سال گذشته، مدیرعامل و اعضاي هيات مديره توانستند از حقوق کاركنان بخوبي دفاع كنند و با تداوم اين روند آينده درخشاني را براي بانك متصور شوند.
نجدی مدیر امور استان ها نیز عملکرد استان گیلان در حوزه هاي مختلف را بررسي کرد و از اقدامات موثر انجام شده در خصوص نسبت مطالبات به مصارف و انجام فعاليت در تمامي طرح ها و محصولات بانک قدرداني نمود.
نجدی مدیر امور استان ها در ادامه، به همکاری تمامی شعب در اجراي تفاهم نامه هاي کشوري، استفاده از ارتباطات بازاريابي و جذب منابع، استفاده از سايت چاپ فرم ها و استفاده از پدهاي الکترونيکي براي آمادگي به منظور تشكيل بايگاني الكترونيكي، تشريح طرح همياران مهر و تجلي اهداف نيك بانك در دستگيري افراد محروم مانند: سرپرستان خانوار ، زندانيان و ...، تمركز هميشگي بر روي منابع ، مصارف و مطالبات اشاره نمود و از عقد تفاهم نامه هاي بزرگ كشوي با دانشگاه آزاد اسلامي و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
در ادامه، پورطولابی رییس اداره کل حراست با ابراز خرسندی از خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ايران ، اين بانک را کم تخلف ترين بانك در ميان بانك هاي كشور دانست و بيان داشت: همكاران بنا به ديدگاه مراقبتي، همچون نهالي در دست رشد، نيازمند مراقبت و همراهي مي باشند.
بلادی چولابی، مدیر شعب استان گیلان در اين جلسه، ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان و مدعوين حاضر نسبت به ارائه گزارشي کوتاه در خصوص عملکرد يکساله اين مديريت در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال ۹۷ اقدام کرد و به بررسي جايگاه استان در بخش منابع، مصارف، خدمات الكترونيك، مطالبات، ميزان افتتاح حساب و ... پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: