کد خبر: ۶۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
شرکت سیمان مند دشتی بوشهر که به عنوان یک پروژه ملی از فروردین ماه امسال با تسهیلات بانک ملی ایران راه اندازی شده، نقش موثری در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر و اشتغالزایی در این استان داشته است.
راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک که به عنوان حامی و بازوی اصلی دولت در طرح های اشتغالزای کشور همواره حمایت از بازار کار و بنگاه های اقتصادی را مورد توجه قرار داده است، در سال گذشته تامین مالی ساخت و بهره برداری از کارخانه سیمان مند دشتی را در دستور کار قرار داد و از محل منابع داخلی مبلغ یک هزار و 240 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و مبلغ 22 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی به این مجتمع بزرگ صنعتی اختصاص داد.

این واحد صنعتی یکی از طرح های ملی در کشور است و به‌ عنوان بزرگترین کارخانه تولید سیمان استان بوشهر با ظرفیت تولید 300 تن انواع سیمان و کلینکر در روز توانسته برای بیش از دو هزار و 500 نفر در استان بوشهر و شهرستان خورموج شغل ایجاد کند.

بانک ملی ایران در راستای اهداف توسعه ای با سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز این واحد صنعتی؛ نقش موثری در توسعه زیر ساخت های منطقه و اشتغالزایی نیروهای جوان آن ایفا کرده است.

هم اکنون محصولات این کارخانه که با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می شود از بنادر و اسکله های صادراتی کشور نظیراسکله پارس عسلویه، نگین بوشهر و اسکله بندر کنگان به کشور های حوزه خلیج فارس، آسیا و اروپا صادر می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: