کد خبر: ۶۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
حجاج امسال ۹۶ درصد بیشتر از سال گذشته از خدمات رومینگ بین الملل نسل‌های ۳ و ۴ ایرانسل در کشور عربستان در ایام حج استفاده کرده‌اند.
رشد ۹۶ درصدی استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در حج ۹۷

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امسال، همچون سال‌های گذشته در ایام حج در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه مشترکان ایرانسلی که از رومینگ بین الملل دیتا، مکالمه و پیام کوتاه استفاده کردند توانستند تجربه خوبی از دریافت خدمات ایرانسل داشته باشند، و افزایش ۹۶ درصدی استفاده از خدمات دیتا و افزایش میزان مصرف مشترکان در ارسال و دریافت پیامک و مکالمه نشان دهنده کیفیت مطلوب و تلاش ایرانسل برای یکسان و پایین نگهداشتن هزینه‌های مشترکان است.
 
ایرانسل، به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، علاوه بر ارائه سرویس پایدار، در بالاترین حد استانداردهای جهانی رومینگ به حجاج، روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان و۴ بسته‌ اینترنت ویژه با قیمت‌های مقرون به صرفه برای حجاج درنظر گرفته بود.
 
هچنین نمایندگان اعزامی ایرانسل در طول ایام برگزاری مراسم حج مثل سالهای گذشته به صورت ۲۴ ساعته به زائران مدینه منوره و مکه مکرمه ارائه خدمت کردند.
برچسب ها: ایرانسل ، رومینگ ، اپراتور
نام:
ایمیل:
* نظر: