کد خبر: ۶۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱


فاطمه ذوالقدر
نماينده تهران در مجلس



هفته ٨ سال دفاع مقدس، هفته گراميداشت و بزرگداشت غيرت، مردانگي، ميهن پرستي، رشادت و دلاوري‌هاي زنان و مردان ايران اسلامي‌است که در مکتب ايثار و فداکاري عاشورا ، درس آموختيم و به دشمنان فهمانديم که اين ملت همواره با اتحاد، انسجام، وحدت و هميت ملي، در برابر زياده خواهي و توطئه‌هاي دشمنان و مزدوران داخلي و خارجي انقلاب، نظام و ايران اسلامي، ايستادگي و مقاومت خواهند کرد. بزرگداشت دفاع مقدس، پاسداشت و ارج نهادن به غيرت، جوانمردي، ايمان، جهاد و شهادت است كه همه آنها را از واقعه کربلا و رشادت‌هاي سالار شهيدان، اين ملت به يادگار گرفته و امانتدارِ آن، براي نسل‌هاي بعد است.
اين ايّام پس از اقامه عزاي فرزند فاطمه (س) و ٧٢ يار باوفايش و در مراسم گرامي‌داشت ياد و خاطره پايمردي‌ها در برابر متجاوزين به ايران عزيز ، شاهد اقدام تروريستي كور توسط گروهي وابسته به بيگانگان، بمنظور هدف قرار دادن امنيت، اتحاد، همبستگي، انسجام ملي و تماميت ارضي كشور هستيم.
آن حادثه تلخ تروريستي نشان از اين دارد كه، انقلاب اسلامي‌ايران، پس از گذشت قريب به چهار دهه از حيات پر فراز و نشيب خود، هنوزهمچون دهه ١٣٦٠ خورشيدي، مورد طمع و آماج اقدامات تروريستي و كور بدخواهان و دشمنان داخلي و خارجي قرار دارد، همانطور كه امام خميني رضوان ا... تعالي عليه در آن دوران سخت و ترورها كه ثمره آن تقديم بيش از ١٧ هزار شهيد شد، خطاب به گروهك‌هاي تروريستي فرمودند: «بکُشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي‌شود. ما از مرگ نمي‌ترسيم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد واين دليل عجز شماست»، اكنون نيز اين حملات تروريستي كور، ياد آور همان اقدامات است و نشان از حقانيت راه و مسير مقدس نظام و ملت رشيد ايران اسلامي‌در حراست از دين، عزت، شرف،غيرت، ناموس و تماميت ارضي ايران عزيز دارد.
اين اقدامات تروريستي و ناگوار، که گاه گاهي، بدليل غفلت و يا بعضا اختلافات موجب نشانه رفتن حريم و حرم و امنيت مُلْكُ و ملت مي‌شود، هشداري است به همه ما كه علاوه بر اينكه نبايد از مسير تعالي كشور دور شويم بلكه بايد، مسئولين و جريانات دلسوز سياسي كشور كه دل در گرو عزت ايران و ايرانيان دارند، با كنار گذاردن اختلافات سياسي و با وحدت كلمه و حفظ انسجام ملي، همراه و همگام ملت و رهبري معظم به ياري دولت و نيروهاي مسلح بشتابند تا بتوانيم از اين جنگ رواني - اقتصادي و تروريستي نيز پيروز وسربلند عبور نماييم.
به همين منظور با محكوم كردن حمله تروريستي اخير كه در قلب خوزستان عزيز و از سوي عده‌اي فريب خورده و وابسته به بيگانگان صورت گرفت و منجر به شهادت كودكان، زنان و نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي‌و ارتش جمهوري اسلامي‌ايران شد، به ساحت حضرت ولي عصر ارواحنا فدا ، رهبر انقلاب، ملت بزرگ ايران اسلامي، بالاخص مردم شريف استان خوزستان و بازماندگان شهدا، تسليت عرض کرده و براي مجروحان شفاي عاجل و براي بستگان صبر و بردباري و اجر عظيم مسألت مي‌نمايم و رجاء واثق دارم كه خداوند با دست فرزندان رشيد ايران اسلامي‌انتقام خون‌هاي به ناحق ريخته اين عزيزان را از مسببين و آمرين خارجي و عوامل تروريستي خواهند گرفت ، تا در سايه سار امنيت و آرامش بتوانيم براي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور تلاشي مضاعف داشته باشيم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار