کد خبر: ۶۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
حسين عسكري عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن از طرح شركت هاي سيمان سفيد ازنا ، فولاد و ذوب آهن ازنا ، كارخانجات دارويي باير افلاك و فولاد اليگودرز در لرستان بازديد كرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  بانك صنعت و معدن در اين سفر عسكري به اتفاق جبارزاده رئيس اداره نظارت بر طرح ها و دارائي نژاد سرپرست شعب استان لرستان روند اجراي طرح هاي يادشده را مورد بررسي قرار داد. 
قرارداد طرح سيمان سفيد ازنا در سال 1396 به منظور استفاده از تسهيلات 17 ميليون دلاري بانك صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملي منعقد شده كه پس از تكميل طرح، اين واحد توليدي با ظرفيت توليد 220 هزار تن سيمان سفيد و با اشتغال مستقيم حدود 122 نفر فعاليت خواهد كرد . 
طرح شركت فولاد و ذوب آهن ازنا كه در زمينه توليد انواع ورق گرم با ظرفيت ساليانه حدود 1 ميليون و 200 هزار تن(كه ظرفيت افزايش تا 2 ميليون تن را نيز دارد) و با تسهيلات ارزي 185 ميليون دلاري و تسهيلات ريالي 30 ميليارد توماني در حال ساخت بوده و پيشرفت فيزيكي مناسبي دارد پس از تكميل كامل موجب اشتغال مستقيم حدود 600 نفر مي شود.
كارخانجات دارويي باير افلاك در زمينه توليد انواع داروهاي انساني و دامي فعاليت خواهد كرد که بخش دامي آن راه اندازي شده و بخش انساني آن نيز در مرحله مشاركت است.
تعداد نيروي انساني شركت در بخش دامي هم اكنون حدود 110 نفر و در بخش ساخت فاز انساني حدود 40 نفر است كه در صورت راه اندازي كامل خطوط دامي و انساني شركت ميزان نيروي انساني شركت جمعا به حدود 700 نفر مي رسد.
شركت فولاد اليگودرز با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن ايجاد و به بهره برداري رسيده و در زمينه توليد ميلگرد فولادي به ظرفيت سالانه 117 هزار تن و توليد شبكه هاي فولادي به ظرفيت سالانه 10 هزار تن فعاليت مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: