کد خبر: ۶۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
امیر دریادار دکتر حبیب اله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی را امیدآفرین توصیف کرد و گفت: خدماتی که این بانک به نیروهای مسلح ارائه داده ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانک سپه، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه نیز در مراسم اهدا لوح و تندیس هفته دفاع مقدس به امیر دریادار دکتر حبیب اله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح طی 40 سال پیروزی انقلاب خصوصاً 8 سال دفاع مقدس تقدیر کرد.
وی بابیان اینکه یکی از افتخارات بانک سپه خدمت‌رسانی به نیروهای مسلح است اظهار داشت: این تلاش‌ها مایه مباهات و افتخار مجموعه بانک سپه به شمار می‌رود.
مدیرعامل بانک سپه در ادامه به گوشه‌ای از خدمات این بانک به نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: مقررشده بود بانک سپه به 3 هزار تن از نیروهای مسلح تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کند که این میزان تاکنون از مرز 3 هزار تن گذشته و همچنان نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری نیز به 2 هزار و 100 نفر از نیروهای مسلح تسهیلات 20 میلیون ریالی پرداخت‌شده است گفت: همچنین با توجه به اخذ مجوزهای لازم، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات ساخت مسکن نیز در دستور کار این بانک قرار دارد.
وی در ادامه به تشریح نقش‌آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی پرداخت و گفت: پروژه‌های ملی و استراتژیکی توسط بانک سپه در حال اجرا است که نتایج این پروژه‌ها متوجه اقتصاد کشور خواهد شد.
چقازردی با اشاره به مشارکت در آب‌رسانی به استان‌های کرمان و فارس اظهار داشت: بانک سپه در انجام برخی اقدامات همچون حمایت از بنگاه‌های کوچک در کنار دیگر بنگاه‌های متوسط و بزرگ و اعطای وام ازدواج همواره پیشگام بوده است.
در ادامه این مراسم لوح تقدیر و تندیس بانک سپه به مناسبت هفته دفاع مقدس به امیر دریادار دکتر حبیب اله سیاری اهدا شد.
در لوح اهداشده از سوی مدیرعامل بانک سپه به امیر دریادار سیاری آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از الطاف خفیه خداوند متعال است که مایه مباهات و افتخار بوده و سند خدمتگزاری به مردم و نعمت و توفیق بزرگی برای هر مسلمان است.
در بخش دیگری از این لوح تصریح‌شده است: در آستانه هفته دفاع مقدس که آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری ملت ایران است، اهدای نشان فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما درصحنه‌های خدمت صادقانه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سایه فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری می‌باشد را از طرف خود و مجموعه بانک سپه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون جنابعالی را تحت عنایات پربرکت حضرت ولیعصر (عج) و فرماندهی مقام معظم رهبری از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: