کد خبر: ۶۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
امروز دارندگان کدملی ۱ ثبت‎نام کنند
براساس اعلام شرکت ایران خودرو پیش فروش محصولات پژو 206 تیپ2 و 206 تیپ 5، پژو405جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان از ساعت 10 امروز آغاز می شود.
آغاز پیش‎فروش ۸ محصول ایران خودرو
پیش‌فروش مهرماه ۸ محصول ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ امروز آغاز شد.
براساس اعلام شرکت ایران خودرو پیش فروش محصولات پژو 206 تیپ2 و 206 تیپ 5، پژو405جی ال ایکس ،سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان از ساعت 10 امروز آغاز می شود.
در این طرح پیش فروش، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند.
بر همین اساس دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست  اعداد 6 و 7 روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.
مشتریان می توانند جهت ثبت نام در روز های مشخص شده به وب سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  http://esale.ikco.irمراجعه کنند.
ایران خودرو در اين راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولي ها و يا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتريان و تكميل فرم خود اظهاري را در برنامه قرار داده است.
افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند. هم چنین در اين ثبت نام علاوه بر شرايط محدود كننده قبلي، ليست كد ملي مشترياني كه در ثبت نام اخير شركت سايپا موفق به ثبت نام شده اند از شركت سايپا اخذ و امكان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.
در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاري اخذ و در زمان تحويل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاري اشتباه،اصل وديعه در زمان تحويل عينا مسترد مي گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار