کد خبر: ۶۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
در پی حمله تروریستی و شهادت چندتن از هموطنانمان در اهواز، مدیر سرپرستی بیمه کوثر در این استان از مجروحان این حادثه عیادت کرد.
دیدار مدیر سرپرستی بیمه کوثر خوزستان از حادثه‌دیدگان حمله تروریستی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، پس از حمله مسلحانه عناصر کوردل گروهک الاحوازیه به مردمی که برای تماشای مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز گرد آمده بودند، مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه کوثر، ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ شهادت 25 تن از هموطنان خوزستانی را تسلیت گفت.

به همین مناسبت، علی رضائی مدیر سرپرستی بیمه کوثر در استان خوزستان نیز امروز، دوشنبه 2 مهر 97، به همراه تعدادی از همکاران شرکت به عیادت بازماندگان و مجروحان این حادثه تلخ که در بیمارستان‌های ارتش، آپادانا، فاطمه زهرا و علامه بستری بودند رفت، در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت و با اهدای چند شاخه گل از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار تصریح کرد با توجه به حساسیت و ویژگی این حادثه، بیمه کوثر آمادگی دارد تعهدات احتمالی خود را در قبال بیمه‌شدگان حادثه‌دیده در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

رضائی در این دیدار با آرزوی سلامت هرچه زودتر برای مجروحان این حادثه گفت: من و همکارانم به نمایندگی از خانواده ارزشمدار بیمه کوثر پیش از این برای عرض تسلیت با خانواده شهدای این حمله تروریستی نیز دیدار داشتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: