کد خبر: ۶۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
آبی پوشان پایتخت طلسم شده اند؟
تیم فوتبال استقلال در حالی دیدار هفته هفتم خود را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت که این سومین تساوی بدون گل و چهارمین بازی بدون گل زده آنها در لیگ برتر بود.
توافق پشت پرده برای اخراج شفر از استقلال
تیم فوتبال استقلال در حالی دیدار هفته هفتم خود را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت که این سومین تساوی بدون گل و چهارمین بازی بدون گل زده آنها در لیگ برتر بود.
آخرین باری که پای مهاجمان استقلال به گل باز شد آنقدر دور نیست که از یادها رفته باشد و آنقدر نزدیک هم نیست که طبیعی جلوه کند. آخرین باری که آبی پوشان توانستند توپ را با تور دروازه حریفان آشنا کنند به دقیقه ۵۰ دیدار این تیم با تراکتورسازی باز می‌گردد و سوپر گلی که فرشید اسماعیلی هافبک بازیساز آنها از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.
آبی پوشان که سه بار در هفته‌های اول، پنجم و هفتم مقابل پیکان، فولاد و نساجی به تساوی صفر-صفر رسیده‌اند تا این پر تکرارترین نتیجه آنها در لیگ برتر باشد، مقابل پارس جنوبی در هفته چهارم هم از گلزنی عاجز ماندند تا شمار بازیهای بدون گل زده آنها در این فصل ۴ بازی از ۶ بازی باشد.
شاگردان وینفرد شفر در سه بازی متوالی مقابل پارس جنوبی جم، فولاد  و نساجی بعلاوه ۴۰ دقیقه پایانی بازی مقابل تراکتورسازی گلزنی نکرده‌اند تا به این ترتیب ۳۱۰ دقیقه از آخرین گلزنی آنها در لیگ برتر گذشته باشد.
این اولین بار است که استقلال تحت رهبری شفر در این دقایق طولانی در گلزنی ناتوان بوده و آنها امیدوارندتا این طلسم در دربی ۸۷ شکسته شود.
دربی سنتی بین استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در صورتی که با تغییر ساعت برگزاری بازی مواجه نشود، از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه پنجم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی و به میزبانی تیم استقلال برگزار خواهد شد تا سرنوشت شفر در دستان برانکو باشد.
آبی های تهرانی در حالی به استقبال دربی می روند که این دیدار می تواند برای سرمربی آلمانی آن ها همانند یک شمشیر دو لبه عمل کند، استقلال شفر در لیگ هجدهم به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته، آبی ها هم اکنون با یک بازی کمتر  با شش امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند و همین موضوع پس از حذف از آسیا بشدت طرفداران آن ها را عصبانی کرده است.
نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در کنار باخت در دربی می تواند سناریو برکناری شفر را تکمیل کند ولی در سوی مقابل آبی ها با پیروزی در دربی می توانند تمام تلخی های را پشت سر بگذارند.
پس از شکست استقلال تهران در رقابت های آسیایی و روند این تیم برخلاف انتظارات در رقابت های لیگ برتر ایران، شایعاتی مبنی بر اخراج وینفرید شفر از سوی هیئت مدیره آبی های تهران در رسانه ها مطرح شد! چرا که این بار استقلالی ها سخت تر و تند تر از همیشه اعترضات خود را به گوش مدیران رسانده بودند و از سویی دیگر مدیریت استقلال چندان اعتقادی به کادر فنی خود نداشت!
 این ماجرا باعث شد تا هیئت مدیره استقلال مدعی شود که هرگز  چنین بحثی مطرح نبوده است! در حالی که در ادامه عباس ملکی عضو هیئت مدیره آبی ها رسما مدعی شده بود که به وینفرید شفر اولتیماتوم آخر را داده اند و برای او شرایط و انتظارات را شرح داده ایم تا او بداند در آینده چه اتفاقاتی ممکن است رقم بخورد!
 پس از پیچیده شدن این شایعات در رسانه ها و بروز حواشی در تیم استقلال تهران و البته بد خلقی شفر در تمرینات آبی ها و اخطاری جدی به بازیکنان تیم خود مبنی بر کنارگذاشته شدن از لیست نهایی به هر دلیلی اعم از انضباطی و یا حواشی و .. بیانگر آن بود که اتفاقاتی در پشت پرده در حال رقم خوردن است.
 حالا مهم ترین بحث در اردوی استقلال بقا و یا برکناری وینفرید شفر در آینده ای نزدیک است! زمزمه های این برکناری دهن به دهن از سوی هواداران و برخی پیشکسوتان باشگاه می چرخد و رسما در مصاحبه ها از صحت این ماجرا از مسئولین استقلال سوال پرسیده می شود که جواب های دو پهلوی مدیران این تیم تائید کننده در جریان بودن سیاست براندازی شفر است.
 انگار مدیران و اعضای هئیت مدیره استقلال این روزها تمام تمرکز خود را بر روی وینفرید شفر گذاشته اند تا بتوانند ذهن هواداران را گمراه کنند و تمام تقصیرات را بر گردن این مربی موفق بیاندازند! چرا که هواداران آبی ها از شفر رضایت نسبی دارند! این پروسه بسیار شبیه به ماجرای برکناری علیرضا منصوریان است و سخت بوی جدایی شفر به مشام می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار