کد خبر: ۶۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
مراسم افتتاح دبستان شش کلاسه دخترانه شهدای بانک مسکن، اول مهر ماه سال جاری همزمان با بازگشایی مدارس، با حضور مسوولین استانی و محلی، واقع در بخش خاروانا در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
افتتاح دبستان شهدای بانک مسکن در خاروانا

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی و هیات همراه، مهندس عیدی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، فرماندار شهرستان ورزقان، بخشداران مرکزی و بخش خاروانا، روسای ادارات مختلف محلی ، اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه که به منطقه عازم شده بودند، حضور داشتند.
در ادامه مراسم مهندس عیدی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و مهندس یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان و حجت الاسلام حجازی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه خاروانا طی سخنانی احداث مدرسه در منطقه محروم خاروانا را، توسط بانک مسکن ستودند و از مردمی بودن بانک مسکن سخن گفته و پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان منطقه در سال های گذشته و پرداخت تسهیلات مسکن مهر را گواهی بر گفته هایشان عنوان کردند.
در این مراسم امیر رنجبریان مدیر شعب استان طی سخنانی پیام سلام و تبریک ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن را به مردم شریف منطقه ابلاغ نمود و افزود: جعفرآقاملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن و مدیران امور شعب و ساختمان و رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در پیام های جداگانه ای، افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن را به مردم غیور منطقه خاروانا تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای فرزندان آن مرزو بوم داشتند.
رنجبریان در ادامه سخنان خود به ارایه گزارشی از پرداخت تسهیلات بانک مسکن در حادثه دلخراش زلزله زدگان منطقه و پرداخت تسهیلات مسکن مهر پرداخت و بانک مسکن را به عنوان یک بانکی مردمی و تخصصی در امر مسکن معرفی کرد و تامین مسکن و سرپناه برای اقشار مختلف مردم را از اهداف مهم و مقدس بانک مسکن عنوان کرد.
مدیر شعب استان در سخنان خود به روند احداث مدارس بانک مسکن در سطح کشور اشاره نمود و افزود: بانک مسکن در سطح کشور در حال حاضر اقدام به احداث 18 مدرسه در مناطق مختلف نموده که 8 مدرسه تکمیل و به بهره برداری رسیده است و مدرسه خاروانا نهمین مدرسه افتتاحی می باشد و الباقی مدارس در آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
رنجبریان هزینه احداث مدرسه خاروانا را بالغ بر 5.480.000.000 ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ از محل هزینه امور فرهنگی قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک در سال 1390 تامین اعتبار گردیده بود و هم اکنون نیز از محل اعتبار هزینه امور فرهنگی قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز سال 1395 نیز مبلغی بالغ بر 17 میلیارد ریال به منظور احداث مدرسه در استان های فارس، خوزستان، لرستان،و تکمیل و تجهیز مدارس در دست احداث استان کرمانشاه، تامین اعتبار شده که پس از صدور مجوز بانک مرکزی به استان های مربوطه ابلاغ خواهد شد.
مدیر شعب استان آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به جزییات احداث مدرسه در بخش خاروانا گفت: بانک مسکن در سرتاسر کشور علی الخصوص در این استان سعی براین داشته که خدمات مناسب و خداپسندانه ای را برای مردم ارایه دهد.
وی افزود در بازدید هایی که مسوولین و اولیای بانک از مناطق زلزله زده داشتند مصمم شدند تا در منطقه محروم خاروانا اقدام به احداث مدرسه نموده تا در بهبود وضعیت تحصیل کودکان این منطقه نقش داشته باشند.که به حول و قوه الهی کلنگ احداث مدرسه با همکاری اداره نوسازی مدارس استان و آموزش و پرورش منطقه بر زمین زده شد و هم اکنون شاهد احداث و تکمیل این مدرسه در زمینی به مساحت 700 متر مربع در 2 طبقه شامل 6 کلاس درس ، نمازخانه ، اتاق آموزش هوشمند ، سوییت سرایداری و سرویس بهداشتی در هر طبقه می باشیم.
رنجبریان در پایان، از همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان و مسوولین محلی که در احداث مدرسه، بانک مسکن را یاری کرده بودند تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد: مدرسه ای که به نام شهدای بانک مسکن است می تواند منشاء خیر و برکت و تولید علم در منطقه باشد و از برکات آن همه منتفع خواهند شد و بستری برای پرورش استعدادها بوده و مفید برای منطقه و ساکنین آن خواهد شد . وی سر بلندی و موفقیت تمامی محصلین و دانش آموزان میهن اسلامی به خصوص منطقه خاروانا را از خداوند متعال مسالت نمودند.
گفتنی است در پایان مراسم از طرف مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، لوح های تقدیر به امیر رنجبریان مدیر شعب استان و حمید اصغرنژاد رییس دایره فنی و ارزیابی مدیریت شعب استان اهداء شد و بسته های دانش آموزی و کیف های ارسالی از طرف اداره کل روابط عمومی بین دانش آموزان توزیع گردید و از حاضرین پذیرایی بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: