کد خبر: ۶۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
با حضور تولید کنندگان توانمند چینی با رویگرد جوینت ونچری با شرکت های ایرانی نمایشگاه‌ قطعات الکترونیک مصرفی در بوستان گفتگوی تهران از 4 الی 6 مهر ماه برپا شده است.
آخرین تکنولوژی از بزرگترین صاحبان صنایع در بوستان گفتگو

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، این نمایشگاه با حضور برخی از مسئولین و مدیران شرکت های ایرانی و چینی افتتاح شد که در ابتدا آقای موسویان مدیر دفتر آسیا اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت گفت: کشور چین با مدیریت رهبران خود امروزه به یکی از بزرگترین قدرتهای اقتصادی تبدیل شده و شریک تجاری 100 کشور جهان از جمله ایران است.
موسویان ادامه داد: امروزه لوازم مصرفی قطعات الکترونیکی در سبد نیازهای خانوار قرار دارد و این صنعت از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدوارم شرکت های چینی و ایرانی بتوانند در این نمایشگاه ارتباط خوبی برقرار کنند و منجر به انعقاد قراردادهای مناسبی گردد.
در ادامه آقای جای معاون دبیر کل شرکت شنژن اتوبان آریان گفت: شرکت های حاضر در این نمایشگاه تنها برای فروش محصولات به ایران نیامدند و هدف آنها همکاری و جوینت ونچری با شرکت های ایرانی است و امیدواریم تحت حمایت دولت، اتاق بازرگانی و شرکت های ایرانی به اهداف و پروژه های تولید مشترک دست پیدا کنیم.
سری نمایشگاه‌های بین المللی قطعات  الکتریکی مصرفی (ICEE) تاکنون تنها برگزارکننده نمایشگاه تخصصی محصولات الکترونیکی به صورت سری و مستمر در نقاط مختلف دنیا بوده است و نمایشگاه‌های تخصصی موفقی را در این رابطه در کشورهایی همچون برزیل، اندونزی، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی برگزار نموده که هر یک از این نمایشگاه‌ها نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است. ما کمک و هدفگذاری کرده ایم تا با مشارکت صنایع بزرگ در منطقه Pearl River Delta خصوصا شنژن بتوانیم محصولات و قابلیت‌های این شرکت را در قالب تجارت بین المللی بین ایران و چین توسعه دهیم.
در شنژن شرکت‌های موفق با تکنولوژی پیشرفته مانند هواوی (Huawei)، کنکا(Konka)، اسکای ورد(Skyworth)، تنسنت(Tencent)، بی وای دی(BYD) و زد تی ای(ZTE) قرار گرفته‌ اند. تعداد زیادی از غرفه داران در صنعت با تکنولوژی بالا آموزش دیده اند و محصولات متعددی با تکنولوژی بالا و در انواع مختلف را در نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی (ICEE.2018.IRAN) ایران عرضه خواهند کرد. در طول دوره نمایشگاه بر محصولات با تکنولوژی پیشرفته متمرکز خواهیم شد و قویا معتقدیم که این محصولات با تکنولوژی پیشرفته نه تنها ترویج اقتصاد و همکاری بین ایران و چین را نشان می‌دهد بلکه افق فکری ایرانیان را بیش از پیش گسترش داده و حتی تغییرات قابل توجهی در بهبود زندگی ایرانیان خواهد گذاشت.

محصولات نمایشگاه قطعات الکترونیک مصرفی
1- محصولات ارتباطی و لوازم جانبی
تلفن های همراه، باتری ها، پاور بانک، شارژر، کابل داده، قاب تلفن همراه، فن آوری های ارتباطات ماهواره ای، کابل های ارتباطی، کابل های نوری و سایر محصولات و لوازم جانبی ارتباطی.
2- کامپیوتر، سخت افزار و نرم افزار و محصولات جانبی
رایانه های شخصی، نوت بوک ها، تبلت، مانیتور، براکات و میز کامپیوتر، بلندگو، صفحه کلید، موس، هدست، و کنترل از راه دور، دستگاه های بی سیم، دستگاه های ذخیره سازی داده ها و غیره.
3- محصولات الکترونیکی قابل حمل و لوازم جانبی
لوازم بلوتوث، کتاب خوانهای الکترونیکی، پخش کننده های صوتی و تصویری شخصی، قلم های لمسی و غیره.
4- تجهیزات بازیهای رایانهای و لوازم جانبی
بازی ها، ورزش های الكترونیكی، تجهیزات بازی، تجهیزت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و لوازم جانبی انها.
5- دستگاههای پوشیدنی
ساعتهای هوشمند، دستبند هوشمند، کلاه هوشمند، طلا و جواهر هوشمند، لباس هوشمند، کمربندهای هوشمند، عینک هوشمند و دیگر وسایل پوشیدنی هوشمند.
6- تکنولوژی خودرو
اوازم الکترونیک خودرو و سایر محصولات مرتبط.
7- خانه و سبک زندگی
سینمای خانگی و لوازم جانبی، لوازم خانگی و لوازم خانگی کوچک، تجهیزات امنیت هوشمند، محصولات دیجیتال و غیره
8- فن اوریهای نوظهور
چاپ 3 بعدی و لوازم جانبی، هوش مصنوعی و غیره
9- سیستم های رانندگی بدون سرنشین
وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، وسایل نقلیه بدون سرنشین و دیگر سیستم های بدون سرنشین و تجهیزات
10- اینترنت اشیاء
شهر هوشمند، تجهیزات پزشکی هوشمند ، تجهیزات صنعتی هوشمند، فناوری شناسایی خودکار، آخرین تکنولوژی پرداخت تلفن همراه و غیره

نام:
ایمیل:
* نظر: